Recenze: Bio malinový olej

by - března 08, 2020

Vítám Vás u dalšího článku pod dlouhé době, ale v týdnu jsem byla trhat dvě osmičky a tak jsem nebyla schopná nic napsat. Bylo to hrozné a stále ještě je. 

Ale dost keců a my se vrhneme na recenzi zázračných olejů Saloos. :) 

Malé info o rostlinných olejů ze stránek saloos.cz - Co mají oleje Saloos společné a proč volit právě tuto značku? Mají čistě přírodní původ a jsou lisovány za studena. Přísný výběr rostlin, ze kterých se lisují, zaručuje špičkovou kvalitu. Obsahují vysoké množství bioaktivních látek, vitamínů a minerálů v jejich přirozené podobě a dovedou tyto cenné látky v maximální míře předat našemu tělu. Působí blahodárně na problematickou pleť, posilují její odolnost, pomáhají zachovávat její zdravý vzhled. Regenerují pokožku a podporují prokrvení kůže. Výborně se vstřebávají a nezanechávají pocit mastnoty.

Info ze stránek saloos.cz - Malinový olej má mimořádné regenerační účinky na suchou, začervenalou a citlivou pleť. Je velmi vhodný jako péče po opalování.

Vzácný bio malinový olej se vyznačuje silnými hydratačními účinky. Rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. Po nanesení na pokožce vytváří lipidovou bariéru, díky níž dokáže pokožku těla efektivně a dlouhodobě hydratovat. Zanechává ji sametově hebkou, rozzářenou a pružnou. Díky svým výrazným regeneračním schopnostem je vhodný při problémech s vráskami či jizvami. Vyniká protizánětlivými a antioxidačními účinky. Díky nim se o pokožku s přehledem postará po celý den a efektivně ji zklidní.



Balení je to bytelné sklo, které se v pohodě vleze do kosmetické taštičky. Lahvička má 20 ml a bohatě vystačí na několik měsíců, protože na obličej stačí po třech kapkách. Dávkovač je kapátkový. 

Vůně určitě si každý z Vás řekne, že to voní po malině, ale opak tohle nevoní po malině. Je to zvláštní vůně, ale vůbec mi to nevadí, není to vtíravé. Jedná se vlastně o rostlinný olej, takže tu se to dalo předpokládat, že to moc po malině vonět nebude. Těch olejů na výběr mají několik ( švestkový, moringový, avokádový, šípkový a další) 


Složení 100% bio malinový olej lisovaný za studena

Tady vidíte kapátko 


Co na něj říkám já? 
Balení je bytelné, dávkování přes kapátko kde opravdu stačí tři kapky a vystačí to na celý obličej. Já ho používám na noc a opravdu se rychle vsákne do pleti. Je opět vhodný na akné, což já mám, ale ne tak moc jak jindy. Je také velmi dobrý na ekzémy, je to především výborný zdroj vitamínu E, který působí proti stárnutí a tvorbě vrásek. Jeden malý tip na léto. Tento olej zklidňuje pokožku po opalování. Takže povinná výbava v létě k moři. Já jsem s olejem nadmíru spokojená, pokožka je hydratovaná, po vsáknutí oleje je pleť hebká na dotek. Saloos oleje jsou to nejlepší pro naši pleť a rozhodně je budu používat stále a stále. 

Tady už je nanesený na ruce, nemusíte se být pleť to nebarví


Klady
+ cena
+ balení
+ výběr olejů 
+ stačí tři kapky na celý obličej
+ je dobrý na ekzémy, akné
+ hydratuje

Zápory
- žádné jsem nenašla

Tento rostlinný olej zakoupíte TADY a jeho cena je 181 Kč. 

Olej ode mě získává 5 hvězdiček z 5

*Já děkuji zastoupení saloos.cz za možnost otestování oleje na pleť*

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

8 komentářů

  1. Značku Saloos miluju, už jsem měla spoustu olejů, ale malinový ještě ne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, dvě osmičky najednou? Snad se budeš brzy cítit lépe! :)
    Už dlouho bych chtěla nějaký olej od Saloosu vyzkoušet, zrovna mi doma jeden olej dochází, tak možná příště šáhnu právě po tomto - také mám aknózní pleť :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tyhle oleje moc ráda. Tento jsem ještě neměla, ale musím se přiznat, že mě trochu zklamalo, že nevoní hezky po malinách. :-))
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ten chcem vyskúšať už fakt dlho, teraz si ma ešte viac motivovala k jeho kúpe :)
    xoxo | https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Oleje na obličej jsem nikdy nezkousela, mám z nich trošku strach vzhledem k mé pleti..

    www.az-budu-velka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká recenze, pokud vážně vydrží několik měsíců, tak cena je víc než úžasná. :-) Na léto si nejspíš taky pořídím, protože to se skutečně hodí. :-) Tuto značku znám, ale ještě jsem od ní sama nic nevyzkoušela, tak mám ideální příležitost.

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  7. Taky musím než jen souhlasit, úplná spokojenost

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)