Spotřebováno (Březen 2020)

by - dubna 09, 2020

Zdravím, mám tady další měsíční spotřebováno. :) 

Jak se máte? Venku jsou teplotní rekordy a ono je karanténa, aspoň že mám ten balkon. Tak sedím a čtu si, ale teď se vrhneme na spotřebováno.....

Tohle je má spotřeba je toho docela málo, než má kdokoliv jiný. :) 


1) Garnier maska na vlasy - bože tohle je nejlepší maska na světě a za celou dobu co jsem vyzkoušela plno masek na vlasy, ale tahle byla nejlepší. Má několik druhů, ještě jsem měla banánovou ve vzorečku a ta byla taky fajn. Má tři využití balzám na vlasy, maska na vlasy a nebo bezoplachová péče. Dnes jdu do drogerie, tak se po další masce podívám. DOPORUČUJI

2) Dove sprchový gel - je to příchuť okurka a zelený čaj, rozhodně krásná kombinace. Voní fakt skvěle a celkově Dove sprchové gely mám nejraději. DOPORUČUJI

3) Oriflame krém na ruce - je to krém s makadamovým olejem, docela pěkně voní a na rukou byl příjemný. Byl docela mastný, takže než se vstřebal chvilku trvalo, ale na noc dokonalý. Myslím si, že tohle je jeden z těch lepších co Oriflame nabízí za krémy na ruce. DOPORUČUJI



4) Ústní voda - je to ústní voda na doporučení zubařky a také koupeno u zubařky, v drogerii jsem ji nikde neviděla, ale možná v lékárně bude. Má 0% alkoholu. Byla opravdu skvělá. DOPORUČUJI

5) Garnier tonikum - je to pleťová voda s organickým tymiánovým esenciálním olejem a kyselinou salicylovou, je určena pro mastnou a smíšenou pleť. Taky si hodně lidí stěžuje, že obsahuje alkohol, ale mě ten alkohol v tomto produktu vůbec nevadí, mě to pleť vůbec nevysušuje a zkrátka jsem byla spokojena. DOPORUČUJI


6) Dermacol parfémovaný tělový sprej - mám s vůní waikiki sun je to kombinace vanilky, exotických květin a šťavnatých pomerančů. Nádherná vůně a na léto přímo dělaná, když nechcete použít žádný parfém. Vydrží na tělu dlouho, takže za mě spokojenost. DOPORUČUJI

7) Oriflame deodorant - je z řady activelle byl docela fajn, ale zase nic extra. Pěkně voněl a to je asi tak všechno. Účinky nic moc, na léto opravdu nebude, ale na zimní období ano. MOŽNÁ

8) FA deodorant - s vůní zeleného čaje, pěkně voněl, ale taky účinky nic moc a na zimní období je to ok. MOŽNÁ


You May Also Like

11 komentářů

  1. Tento tělový sprej od Dermacolu voněl úžasně :) Tonikum od Garnieru bych chtěla vyzkoušet, už z této řady používám čistící gel a micelárku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. krémy od Oriflame mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    já jsem měla tu banánovou verzi masky a nesedla mi. Ještě mám doma jednu, podle mě je s aloe, ale ještě jsem ji nezkoušela. Ten Dove sprcháč jsem taky měla a voněl mi. Byl i příjemný, klidně bych si ho koupila znovu. Ten krém na ruce jsem měla asi už dvakrát a souhlasím s tebou, že patří mezi ty lepší z Oriflame. To tonikum od Garnier jsem měla a úplně mě nenadchlo. Ostatní věci neznám:-) Já jsem měla mnohem větší spotřebu, můžeš mrknout ke mně na blog:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já si tu masku na vlasy kupuji stále dokola. Mám tuším třetí balení a vyzkoušela jsem už asi všechny, kromě banánové. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu Garnier masku na vlasy určitě vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám také ráda masky na vlasy od Garnieru a krásně voní.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jednu z týchto vecí som doma nemala, ale tá Garnier maska na vlasy vyzerá skvelo! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Miško, tu vodu od Dermacolu jsem vyzkoušela poprvé v soláriu, měli ji tam k použití po opalování, a zamilovala jsem se. Dříve jsem byla hodně na parfémy, ale teď mám raději jemné vůně, klidně jen tělové spreje.
    A děkuji moc za tip na masku na vlasy, teď jsem měla od Glis Kuru a moc jsem se v ní zklamala.

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa tie masky na vlasy neosvedčili. Vždy som musela po nich umyť vlasy hneď na druhý deň lebo som vyzerala ako keby som mesiac neumývala vlasy. A zvyšné produkty veľmi nepoznám ale skúsila by som tú vodu od dermacolu

    AKO SI ZVOLIŤ SPRÁVNE OBLEČENIE NA CVIČENIE?

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, miluju spotřebováno a ten zelený Dove sprcháč, ach, to je láska. Nepřišla jsem za poslední roky na jiný, který by mi tolik hrozně moc voněl, jako tenhle. Každpádně šíleně jsi mě navnadila na tu masku na vlasy, musím vyzkoušet na ten můj karantenový chuchvalec, takže jedno velké díky ✨✨

    OdpovědětVymazat
  11. Aj ja milujem to tonikum od Garnier :) Mne tiež nevadi alkohol v ňom. Ani som doteraz nevedela, že tam je :O.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)