Spotřebováno (Červen 2020)

by - července 12, 2020

Zdravím, máme tady už půlku července a je třeba si ukázat co jsem spotřebovala za měsíc Červen.


Mám tady takovou spotřebu o 7 produktech, tak si o nich něco málo povíme. 


1) Balea pěna do koupele - luxus vůně s granátovým jablkem a růže. Nádherná, voňavá a opravdu hodně pěny udělá. DOPORUČUJI

2) Balea sprchový gel - tento je s vůní  růží a fíků, velmi jemná vůně po růžích. I na pokožce pění i provoní pokožku. Za mě spokojenost. DOPORUČUJI



3) Schauma šampon na vlasy - je to středomořský olivový olej a aloe vera regenerační šampon proti třepení konečků. Musím říct, že krásně voněl a co jsem hned viděla, že jsem si nemusela mít vlasy každý den, ale stačilo obden, takže super.A ještě jeho krásná vůně. DOPORUČUJI

4) Janette Beauty šampon na vlasy - tohle jsem dostala k vánocům od babičky v sadě. Pěkně voněl a byl docela dobrý, hezky umyl, pěkně pěnil, ale vlasy jsem si stejně musela umývat každý den. MOŽNÁ


5) Saloos bio malinový olej - jejich oleje miluji a ani tento nebyl vyjímkou. Každý si určitě myslí, že voní po malinách, ale vůbec ne, jelikož se jedná o rostlinný olej, tak to nevoní vůbec. Je skvělý na hydrataci a také na zhojené jizvy fakt mi moc pomohl. DOPORUČUJI

6) Nivea čistící olej na pleť - je vhodný na citlivou pleť, vůbec nevoní. Byl docela dobrý, tak přemýšlím i o plném balení, je vhodný totiž i na oční makeup. Dobře pleť vyčistil i makeup šel dolů krásně. DOPORUČUJI

7) Nivea 2in1 kondicionér + maska  na vlasy - tento vzoreček jsem už měla víckrát ve spotřebovánu, je zkrátka super. Vlasy jsou po použití jemné a pěkně voní. DOPORUČUJI


You May Also Like

8 komentářů

  1. Mám hrozně ráda značku Baleu, hlavně kvůli těm skvělým vůním!

    OdpovědětVymazat
  2. malinový olej vyzerá zaujímavo, ešte som si ho v obchode nevšimla :) super článok
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, děkuji za bezva spotřebováno, je to moje oblíbená rubrika 🌷 Moc ráda bych vyzkoušela tu pěknu do koupele :)

    Máš můj follow a pokud by ses chtěla vzájemně podporovat, najdeš mě tady:🌷
    Shades of Silvie

    Měj se krásně 🌹

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí ten malinový olej :). Ještě jsem ho nezkoušela, ale myslím, že jsou na něj dost dobrý recenze :).

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)