Mé letní líčení aneb produkty které používám stále dokola

by - července 04, 2020

Zdravím, dneska jsem měla hoodně času ráno a tak jsem si ho zpříjemnila tím, že jsem se nalíčila a teď ho budu sdílet s Vámi.

Tady na té fotce jsem zatím neměla rtěnku, takže tohle líčení by se hodilo i s leskem na rty.


Tady jsem líčení zkoušela i vyfotit doma, ale bohužel fotky stojí opravdu za nic a lepší to bylo na balkoně.


A tady už líčení s rtěnkou, kterou jsem si fakt mega oblíbila. 




Jako první bych začala tím, že nanesu na vyčištěnou pleť krém, ten jsem zvolila od Astrid už mu vidím na dno, krásně voní a pleť krásně hydratuje a rychle se vsákne do pleti. 

A teď už nanesu jen makeup od Catrice, který jsem si nedávno koupila a teď ho vlastně používám každý den, dobře kryje a stal se mým oblíbencem. Už dlouho jsem neměla makeup od Rimmelu, zkrátka mám zatím jiné favority :D 

Vše jsem dokončila pudrem, který si kupuji už dlouho a je od značky Rival De Loop, kdysi když jsem chodila do školy tak jsem si kupovala jen hnědé pudry a teď volím tu nejlepší variantu a to transparentní. Přijdou mi lepší a nemusím hledat v odstínech. 

Jako další velmi ráda používám paletku očních stínů od Essence, už na ní nejde vidět ani nápis. Vždy používám tělový oční stín, poté nanesu růžový stín doprostřed a nakonec jsem dala ten tmavě hnědý odstín. Z této paletky jsem použila i rozjasňovač jak vidíte opravdu už je ho málo a je jen po krajích, fakt nevím co budu dělat až mi dojde, je skvěle pigmentovaný. A také jsem použila tvářenku, který je jemná přesto je to povedená barvička. 

Na řasy jsem použila moji oblíbenou řasenku od Bourjois, kterou mám fakt dlouho a ještě ani nevyschla a furt v ní něco je. Je skvělá, neobtiskává se, krásné řasy udělá. Však vidíte na fotkách. 

Co by to bylo za líčení bez rtěnky. Tu jsem zvolila od Maybelline v odstínu 30 seek adventure, krásná růžová barvička. 

Každý z nás používá parfém či toaletní vodu než někam jde a tak tu nesmí chybět ani tato vůně. Tuhle od Frais Monde používám hlavně přes jaro a léto. Je to vůně mandlová. Fakt velmi povedená vůně a vydrží fakt dlouho cítit. 


A tím je to pro dnešek všechno. 

Napište mi jaké jsou vaše oblíbené produkty? :) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Krásné líčení. Ten makeup jsem si taky oblíbila a už jiný kupovat asi nebudu. Vyhovuje mi víc než ten od Rimmelu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Maybelline rtěnky taky miluju. Já dekorativku hodně střídám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Maybelline rtěnky mám moc v oblibě.

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné, minimalistické ♥ U mňa nesmie chýbať určite linka na oči a perleťový očný tieň ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že tyhle barvičky ti opravdu sluší a sedí!

    OdpovědětVymazat
  6. Růžová ti moc sluší, hezky jemné a ženské líčení! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jemný, hezký, ta rtěnka je v moc hezkém odstínu! :)

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)