Opět další šampon proti vypadávání vlasů

by - listopadu 19, 2020

 Zdravím při čtvrtečním odpoledni, 

já si pro Vás přichystala další recenzi tentokrát už poslední z eshopu biome.cz 

Šampon se jmenuje Revita a má oranžovo bílý obal, což působí hezky. 

  • Aktivně působí proti vypadávání vlasů .
  • Působí jako vlasový aktivátor a obnovuje růst vlasů.
  • Zahušťuje řídké vlasy rozšiřováním tloušťky vlasových folikulů.
  • Odstraňuje svědění pokožky hlavy - díky složkám, které působí anti-inflamačně.
  • Odstraňuje nadměrné maštění vlasů.
Složení šamponu - 

Kofein 4% 
Peptidy mědi - copper peptides
Polyfenoly jablek (Apple polyphenol) - ( procyanidin B2 a C1)
Emu olej
Spin traps
Rooibos
Biotin - 
Amino kyseliny-Ornitin, Taurin, Cystein - 
  • Aminokyseliny jsou stavební prvky proteinů z nichž je tvořen vlas. Pomáhají budovat pevnější vlas.

Šampon je v plastovém obalu s praktickým víkem. Má 205 ml a na stránkách píšou, že vydrží měsíc a půl používání. Je pravda, že jak já ho používám každý večer, tak tam stále šamponu mám dost, protože opravdu stačí nanést málo, protože dost dobře pění. Co mě zaujalo a nějak mi nedošlo nebo spíše jsem nezkoumala jakou to bude mít barvu, ale jakmile jsem ho poprvé nanesla, tak šampon má oranžovou barvu (nebojte neobarví vám vlasy :D) ale byl to trochu šok. Jinak v popisku mají, že má citrusovou vůni což nemůžu rozeznat, protože mě to teda po citrusech vůbec nevoní, spíš po něčem jiném jemném jako květina. Po tomto šamponu mi vlasy šli v pohodě rozčesat. Vlasy jsou pěknější a taky nadýchanější. 


Tady vidíte tu krásnou oranžovou barvičku. 


Co se týče vypadávání vlasů, tak opět se výsledek dostavil po těch 4 týdnech každodenního používání. Vlasy padali míň a míň, což je super. Se šampon jsem byla docela spokojená. Jakmile šampon vysadíte, tak opět vlasy začínají padat ve velkém. Šampon mi i pomohl na mastné vlasy, myla jsem si je většinou obden, takže to je úspěch. Šampon mohu opět doporučit, na výsledek si prostě musíte počkat minimálně ty 4 týdny a budete spokojení. 

Šampon zakoupíte na biome.cz a stojí 607 Kč


You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkná barvička. Je super, že ti šampon takto pomohl. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně něco takového bych potřebovala, vlasy mi poslední dobou padají šíleně a už si nevím rady. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vyskúšala som mnoho šampónov proti vypadávaniu vlasov a veľa z nich mi vôbec nepomohlo, tak som rada, že pri tomto to tak nebolo :) Vyzerá super, ešte som tento neskúšala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. To bych mohla vyzkoušet! Poslední půl rok mám docela problém s padáním vlasů a vůbec netuším, čím to je... :/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)