Zimní oblíbenci

by - prosince 22, 2020

 Zdravím, už tu máme zimu a s ní i zimní oblíbence. Ikdyž to co Vám ukážu za produkty budou spíše takové letní :D No jsem divná asi. Ale jdeme na to...

TOALETNÍ VODA
A je to tady vůně letních měsíců. Tahle vůně je od Oriflame a je to cherry blossom, takže nádherná vůně. Miluji takové sladší květinové vůně.  



OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Krém tu mám opět Oriflame větší balení, je to krém s makadamiovým olejem. Tohle je jediný krém od Oriflame co opravdu hydratuje tak jak má. Jinačí krémy u Oriflame stojí za nic. Tento i příjemně voní.


RTY
V minulém článku jsem Vám dávala tipy na dvě rtěnky opět od Oriflame. Tak tu mám odstín Punch Pink, který nosím stále dokola, když jdu někde na návštěvu tak si ho vezmu, samozřejmě rtěnky používám vždy když nemusím mít roušku. Je to opravdu krásný odstín růžové. Vydrží lehké jídlo a pití. 


NEHTY/PLEŤ
Opět tu mám krásnou letní barvičku, ach jo ach jo ten název bych měla přejmenovat, jenomže tento odstín fialkové jsem nosila nejčastěji, je to krásný odstín, takový jsem ještě neměla a Miss Sporty to fakt umí. Je to odstín 0016. 


VLASY
Mám tady nový olivový šampon od Garnier. Jako já olivy nemusím, ale tohle voní hezky. Garnier šampon docela umí a i po tomto šamponu mám vlasy takové lesklejší, mám i kondicionér a po něm mi jdou pěkně vlasy rozčesat (ikdyž teď jsem se byla ostříhat, takže už je nemám ta dlouhé, ale i tak) vlasy i na druhý den po umytí jdou cítit. :) 


VOSK
Tu tentokrát nemám nic. 

A Vy máte jaké zimní oblíbence? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Pěkní oblíbenci, líbí se mi odstín laku na nehty. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto toaletní vodu od Oriflame jsem měla také, voněla nádherně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí rtěnka, ta barva je nádherná. Co se týká vůně, tak mám pocit, že ji znám a líbí se mi :)Jinak děkuji za návštěvy blogu, nejsem moc v poslední době aktivní v odepisování a čtení blogů :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně se mi líbí odstín laku a s tím krémem na ruce souhlasím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak má skvelú farbu aj keď ja mám cez zimu radšej tmavšie farby
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Toaletní vodu od Oriflame máme také rády, obě s mamkou. Docela velké balení a za krásnou cenu

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)