Rtěnky ke Štědrovečerní večeři

by - prosince 16, 2020

 Zdravím, já se rozhodla, že Vám ukážu mé dvě rtěnky od značky Oriflame a taky jsem to hodila k tématu a můžete je použit ke Štědrovečerní večeři, musíme vypadat krásně a tyto dvě rtěnky rozhodně jsou. 

Od Oriflame z řady OnColour mám zatím jen dvě rtěnky, ale mají hooodně odstínů a taky často bývají za nějakých 60 kč, takže proč ne a navíc jejich kvalita je skvělá. 



Mám tady dva odstíny, jak vidíte na fotce, tak nejde moc rozpoznat, protože obě jsou růžové. 


Jako první tu mám tuhle růžovou v odstínu Warm Rouge je to krásná sytá barvička. Já růžovou miluji, takže musím mít i rtěnky. :) Musím také zmínit to, že rtěnka nádherně voní po ovoci a to se jen tak nevidí. Rtěnka na rtech vydrží ty 4 hodiny bez jídla, i menší jídlo zvládne, ale kávu a pití to zvládne hravě. Jsem s ní spokojená, nevysušuje. 



Jako další tu mám odstín Punch Pink tahle je taková tmavší růžová s trochou vínové bych řekla. Opět nádherná barvička, která rty nevysušuje, vydrží na rtech a taky krásně voní. Je radost je používat, protože jsou skvělé jak kvalitou, tak i pigmentace je dobrá. A mohu jen a jen doporučit. 



Tak jakou rtěnku ke Štědrovečernímu stolu zvolíte vy? Já jednu z nich, ale ještě nejsem rozhodnuta jakou barvičku. 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Rtěnky nenosím, ale jako tip perfektní! Možná také nějakou na Štědrý den vytáhnu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý odstín je parádní. Já vytáhnu asi nějakou od GS.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Obě jsou krásné :) Já jsem si nikdy rtěnku k večeři nedávala a myslím, že ani letos na tom nebudu nic měnit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Mě moc červené rtěnky nesluší, ale jsou to nádherné odstíny! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne farby rúžov, ja ale zväčša nosím na perách niečo nude :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Značku neznám, ale barevně vypadají jako rtěnky stvořené pro mě. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. druhá se mi líbí o něco více :)

    OdpovědětVymazat
  8. Amo batons estou precisando ousar nas cores, e amei esses aí, beijos querida!
    www.mulhernovaera.com.br

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)