Spotřebováno (Listopad 2020)

by - prosince 02, 2020

 Zdravím, jak se máte? Už jsme měli první adventní neděli, tak co už máte nakoupené všechny dárky? Já ještě ne, mám prozatím jen tři dárky :D ještě mám chvíli čas. :) 


Já tu mám spotřebováno za Listopad, moc toho tu nemám, ale i ta trocha se počítá. :) 

Není toho mnoho, ale jdeme na to. :) 


1) Sidolux - mám ho s vůní marseillské mýdlo, nádherná vůně. Která opravdu vydrží cítit v místnosti kde se moc nechodí. Což málokdy se stává. DOPORUČUJI


2) Garnier mycí gel - o něm jsem už psala TADY je prostě skvělý, krásně vyčistí pleť, za mě spokojenost. DOPORUČUJI

3) Ecocera maska na pleť - tohle vlastně funguje takto, nasypete si prášek záleží kolik chcete já jsem dávala vždycky tak tři lžičky až čtyři, záleží zda to chcete na celý obličej. No a pak už jsem přidala vodičku a zamíchala a vzniklo takové "bláto" na pleť a nanesla jsem. Musím říct, že to byla docela fajn maska, vyčistila dobře. Ale že bych ji potřebovala znovu, to asi ne. MOŽNÁ


4) Schauma kondicionér - já si na tuto značku nemůžu stěžovat a už vůbec ne na tento kondicionér. Byl skvělý, vlasy jsem měla po něm jemné, dobře se rozčesávají. DOPORUČUJI

5) Syoss šampon na vlasy - aneb micelární šampon, který byl fakt dobrý a uvažuji nad koupí znovu. Vlasy jsem měla po něm daleko lesklejší, než po nějakém jiném šamponu. A taky další moje plus je, že jsem si je nemusela umývat každý den. A měl příjemnou vůni. DOPORUČUJI



You May Also Like

11 komentářů

  1. Ecocera ma velmi dobre pudre. Myslim si teda, ze aj ich maska by mohla byt fajn.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    ten gel si musím zapamatovat, až mi dojde moje obří balení od Sephory. Schauma kondicionér jsem ještě neměla, ale možná ho zkusím, potřebuji něco, po čem se mi budou dobře rozčesávat vlasy. Měj se hezky,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě běží adventní soutěž, tak tě zvu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Great post,very interesting products <3

    OdpovědětVymazat
  4. Vzorečky Sidoluxu mám v šuplíku ještě jsem nepoužila ale už je čas!

    OdpovědětVymazat
  5. Schaumu mám moc ráda. Dělá hezky voňavé produkty na vlasy. Jinak dárky na Vánoce už mám pro všechny koupené. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny dárky jsou na cestě a kurýři nestíhají 😂😊 jinak schaumu na vlasy používám a je super 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som raz použila Syoss šampón keď doniesol priateľ z Francúzska a hneď letel do koša. Dostala som na neho alergickú reakciu ale takú že mi oči opuchli nehorázne. Priateľovi sa zase urobili lupiny. A od schaumi som mala ten fialový na sivé vlasy a bol peckový :)

    FIRST DAY CHALLENGE: PEPITO

    OdpovědětVymazat
  8. Sidolux je všude chválený a asi ho tedy budu muset také konečně vyzkoušet! :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sidolux som minule objavila v K......e a je super a tá vôňa...

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)