Nákup Decathlon

by - dubna 23, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku, teď se vrhneme na takový menší nákup s Decathlonu. Já tam velice ráda nakupuji, protože mi jejich oblečení sedí. Ale abych měla volnější trička, tak si beru vždy o čísla větší. Nemám ráda uplé věci. 

Udělali jsme tam nákup trošku větší, protože i přítel si bral věci jako kraťase, triko a tepláky. 


Co miluji, tak jsou trička, mají krásné barvy, ikdyž tady jsem volila jednoduché barvičky jako je tmavě modrá obě jsou slim poté jsem si vzala takovou krásnou světle zelenou barvičku a v té samé jako je to zelené tričko mám i v oranžové, ale to jsem měla v prádelním koši. A poslední tričko je světlé barvičky a je obyčejné už slim není. Jsou to velice pohodlné trička. 


Vzala jsem si i legíny, kterých jsem se bála, že mi nebudou, ale příjemně překvapily, jsou skvělé a sedí mi. A klasika černé ponožky, barevné neměli :( 


A to je zatím vše z mého nákupu. 

Nakupujete na Decathlonu? 



You May Also Like

10 komentářů

  1. po pravdě já tam ještě nenakupovala a ani nebyla, ale kamarádka si teď objednávala také legíny akorát nějaké barevné :) a je s nimi spokojená, tak možná jednou se také odhodlám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nenakupuju, ale ty trička se mi líbí. Taky mám ráda tyhle obyčejné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nenakupuji tam, ale podobné basic kousky by se mi také hodily, hlavně nějaké legíny :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Z Decathlonu mám oblečenie na cvičenie, ktoré som však kupovala niekoľko rokov späť, no celkovo výber je v Decathlone podľa môjho názoru naozaj super :) Ani s kvalitou som zatiaľ nemala žiadny problém

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nenakupujem v Decathlone ale môj priateľ pracoval vo fabrike kde sa vyrábali športové pomôcky práve tejto značky :D

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila sis super kousky, ať ti dělají radost! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy som na decathlone nenakupovala, ale potrebovala by som nejaké nové legíny, tak ďakujem za tip. Určite sa na ne pozriem :)

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  8. Ta trička jsou hezká. Už se těším, až otevřou všechny obchodu a zase půjdu na lov :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám z Decathlonu věcí poměrně dost a vždycky jsem byla velmi spokojená. Koupila sis velmi hezké a praktické kousky, tak ať se ti hezky nosí :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  10. Já absolutně miluju decathlon! Ráda sportuji a tdá se mi, že tam mají ideální věci, stylové a pohodlné. Těším se, až ho znova navštívím:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)