Skandinávie doma s Poster Store

by - dubna 30, 2021

 Vítám Vás u dnešního trošku nekosmetického článku a tentokrát bych Vám chtěla ukázat, jak to u nás doma vypadá. Rok co jsme koupili byt a bohužel v obývacím pokoji jsme měli prázdnou velkou stěnu. A tak jsem byla velmi mile překvapena, když mi napsali z posterstore  abych si vybrala nějaký plakát. 

Takové plakáty jsem už dlouho chtěla a teď když je mám, obývací pokoj vypadá úplně jinak a to útulněji. 

Na Poster Store najdete velmi kvalitní plakáty dají se koupit jen čistě plakáty, nebo jenom rámy, od malých velikostí až po velké. 

Co je skvělá zpráva, že každé úterý přidávají nové plakáty. 

Poster Store má nepřeberné množství plakátu od přírody, map, květin, nápisů prostě všechno možné tam najdete. A já měla docela problém si tam vybrat, strávila jsem nad tím hodinu času, protože jsem si nemohla vybrat. Nakonec jsem si vybrala v nabídce zeď inspirace. Protože jsem nevěděla jak je kombinovat a tak jsem si vybrala z této nabídky. Na zdi inspirací se mi líbili všechny zdi a obrázky, opravdu jsem měla problém si vybrat. 

Plakáty tisknou přímo ve Švédsku. A právě dřevo použité pro jejich plakáty pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standarty. 

Určitě jste už napjatí co jsem si teda vybrala.

Tak tady to je........:)


Ano je to tak vybrala jsem si květiny a ještě k tomu růžové to já prostě můžu. Růžová je prostě moje oblíbená barva. První obrázek je s magnolií, na zdi inspirací když potom zadáte koupit vše, tak se ukáže i jaké to má rámy na fotce a samozřejmě to mělo zlaté rámy, tak jsem  neváhala a koupila. Uprostřed jsem dala citát, já teda moc citáty nemusím, ale tento se mi líbil. A poslední obrázek samozřejmě je květina. Dohromady to na sebe skvěle navazuje a opravdu si vybere každý. Co jsem nečekala, tak plakáty jsou opravdu kvalitně vytisknuté, obávala jsem se totiž, že tam třeba budou nějakou kostičky či to bude rozmazané, ale nic takového se nestalo a já byla nadmíru spokojená. Co se týče rámů tak tam si můžete vybrat mezi zlaté, měděné, černé, stříbrné, bílé, dubové, ořechové. 

"With freedom, books, flowers, and the moon, who could not be happy?". Oscar Wilde


Já jsem s tímto eshopem nadmíru spokojená. Dodání je rychlé a to 3-5 dní a jde to z ciziny, akorát já měla trošku zpoždění, protože byli Velikonoce. :) 

Vybrali by jste si něco? 

Ještě jsem pro Vás dostala kod se slevou....kod je - style35
Platí od 29.4. - 30.5. Je to sleva 35 % na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců a neplatí pro rámečky). Nelze kombinovat s jinými slevovými kampaněmi.


You May Also Like

10 komentářů

  1. Ty plakáty jsou opravdu nádherné, moc se mi líbí ty, co sis vybrala. Když si projíždím jejich nabídku, tak mě by rozhodně zaujaly takové ty tmavší motivy - např. s lesy nebo těmi jezery. To jsou nádherné plakáty, opravdu. No, popřemýšlím. Brzy budeme rekonstruovat obývací pokoj, tak by se nám tam mohla nějaká taková ozdoba na zeď hodit.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají luxusně. Vybrala sis moc hezky. Taky mám ráda růžovou. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala sis nádherné plakáty! Tohle je přesně můj styl a podobné obrázky bych zvolila i já. :))

    OdpovědětVymazat
  4. plakáty jsou opravdu krásné :) měla bych stejný problém a nevěděla, jaký si vybrat, když jsem koukala na jejich stránku :D škoda, že nemáme místečko na plakáty... u nás visí fotky a puzzle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, tie sú nesmierne krásne! Hneď by som brala všetky tri 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné plakáty, růžovou miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty jsou nádherné, krásně ti k sobě ladí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to skvěle, ale každý, kdo byl někdy ve Skandinávii, zejména pak v Norsku, tak ví, že žádná dekorace to nenahradí. Ani sebelepší. :) My jsme tam byli už několikrát. Jednou na cestovním výletě, pak jen Helsinky a několikrát na rybách a tak můžu dát i tipy na cesty. :) Je to prostě krásné místo plné pozitivních lidí. :)

    OdpovědětVymazat
  9. My jsme si Skandinávii užili alespoň rámcově letos, protože jsme si od https://www.floorforever.cz/ pořídili vinylové podlahy právě ve Skandinávském přírodním dekoru. Já osobně jsem s nimi fakt hodně spokojená. Aby taky ne. Vybírala jsem je přímo já a firma mi je dělala skoro na míru. Docela dlouho jsme na ně čekali, ale o Vánocích jsem si řekla, že se to čekání a nervy, zda se všechno stihne, skutečně vyplatilo. ;-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)