Přečteno za Březen

by - dubna 09, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát si dáme takový odlehčený a budeme se věnovat knihám a to které knihy jsem přečetla za březen, no jako na to že jsem sice byla byla na nemocenské, tak jsem toho docela dost přečetla. 

Jinak co je u mě nově je, že jsem si založila knižní instagram, takže i TADY mě můžete sledovat. Budu ráda. 

Tuto knihu jsem přečetla ještě v únoru a to přesně 28.2 a nemám ji tady. Je to první díl od Angely Marsons s názvem Němý křik. Jako co musím uznat, tak její knihy mají dost vysoké hodnocení a také mě zaujali, já nikdy moc detektivky nečetla, ale zkusila jsem to a nemohla jsem se odtrhnout. Hned prvních par stran byla nalezena utopena pani ve vane kde ji pachatel držel pod vodou. Potom následuje objev lidských ostatků u bývalého dětského domova. Tady mi přijde ze se docela dej natahoval. Kniha se mi hodně líbila, její dej mě upoutal při prvních stranách. Chci si přečíst i další knihy alias případy. Moje hodnocení je 4 / 5



Život jedna báseň od Colleen Hoover. Moje první kniha od ni a jsem naprosto nadšena. Je to příběh o Layken a Willa kde se do sebe zamilují, ale potom na prvním rande je čeká šok. Zjistila ze to je její učitel. Nádherný příběh a dost si myslím, že může byt i reálný. Její první kniha mě potěšila natolik, ze už se těším na její další až si přečtu. Myslím že Collen píše knihy od srdce, protože Vás to dokáže vtáhnout do děje a jen hltáte stránky a jste zvědavé co bude dál. Hodnocení 5/5 


Vicious Divoká Láska od L.J.Shen. Je to vlastně série a momentálně mám díly rozečtené. Tento díl byl první. Tohle byla dost zvláštní kniha, ale tady dost dobra kniha abych musela otáčet stránky za stránkou. Byl to příběh o Emilie a Viciousovi kde žili na jednom zámku a Emiliini rodiče pracovali pro ně. Jenže potom je vyhnali a Vicious po ni touží a tak si pro ni dojede do New Yorku aby pro něj znovu Emilie pracovala ve firmě. Dost zvláštní příběh, ale i přesto nezapomenutelný panuje tam láska a sex co víc si přát v téhle knize.  Hodnocení 5/5


Vendeta první díl série krev za krev od Catherine Doyle. Tato kniha je z prostředí mafiánů. Je to o hrdince Sofii která pracuje v rodinném bistru a vida se s kamarádkou Millie. Poté se do opuštěného sídla nastěhuje italská rodina s pěti bratry. Sofie nemůže odolat jednomu z bratru a tak ji začne vše zajímat okolo jeho rodiny. Ale druhy bratr Luca nechce aby se viděli. Poté ale všechno vyplyne na povrch a také se dozví něco i o své rodině a je to rozhodne dost zajimave. Nemohla jsem se odtrhnout od knihy, knihu jsem přečetla za dva dny. :) Hodnocení 5/5


Inferno druhy díl série krev za krev od Catherine Doyle. Sofie si není jistá co cítí k Nicovi. O to víc ji to táhne prave k Lucovi. Jenže když Sofie odhalí tajemství své rodiny úplně se prave v Lucovi. Jenže Nico na ni nemůže přestat myslet a chce ji, jenže ona už tak ne. Budete si muset zbytek přečíst, protože to je kniha opravdu dost napinava a je to proste šok v dějové linii. Hodnocení 5/5 


Mafiosa poslední díl ze série od Catherine Doyle. Tady tohle se opravdu autorce povedlo. Sofie žije v nebezpečné lži a to pod ochranou mafiánského klanu, kde se snaží žít normální život, chodí do školy, ale většinu času tráví právě s nimi s mafiány, co ji mají pod ochranou. Sofie se chce pomstít všem co ji ublížili, ale zvládne někoho zabít? Její srdce patří Lucovi a to co je pak na konci to Vás zahřeje u srdíčka. Hodnocení 5/5 


První díl Víš, že tě miluju od Estelle Maskame je to ze série DIMILY. Eden má celé léto strávit u otce, který má novou rodinu a taky kterého už tři roky neviděla. Má tři nevlastní bratry a macechu :D Největší problém s komunikací je právě u Tylera. Nevyzná se v jeho divoké povaze, nemůže vystát jeho drzý pohled a zvýšené ego. Jenže jak ho začíná poznávat a vídat ho na různých večírcích a vidět jeho pohledy, tak ji začíná dost přitahovat a sleduje ho se zájmem, což je v podstatě zakázané, když je to její nevlastní bratr. No rozhodně to stojí za to si to přečíst, zatím jsem přečetla jen tento první díl, ale jsme zvědavá na ty ostatní. Hodnocení 4/5 


Collen Hoover Bez naděje  je to první díl ze série Bez naděje.  Sky se seznámí s Deanem Holderem kluk který taky nemá moc dobrou pověst jako Sky. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly. A hlavně je jí s ním dobře jelikož si vzpomene na vzpomínky s dětství a prostě tohle si musíte přečíst samy, protože tohle je opravdu dost silný příběh, že mi i ukápla slza. Hodnocení 5/5



You May Also Like

6 komentářů

  1. stihla jsi toho opravdu hodně :) na knihy od Angely slýchám jen samou chválu, snad se ti budou líbit i další díly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu sérii Krev za krev bych si taky chtěla přečíst. Přečetla jsi dost knih. Colleen je moje oblíbená. Už jsem od ní přečetla skoro všechno. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé přečteno! Z těchto knih jsem četla všechny, kromě hned té první. Ale naprostá srdcovka z tohoto výběru jsou pro mě knihy od Colleen Hoover a ta série Krev za krev. Tu si určitě někdy přečtu znovu.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto knihy mě tolik nelákají, ale to Inferno je hodně čtená kniha. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu knížku neznám, ale jsou to skvělé tipy! Až bude více času, určitě ráda po nějaké sáhnu. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)