Spotřebováno (Březen 2021)

by - dubna 03, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát si dáme spotřebováno, protože se mi pár věci sešlo, tak o nich napíšu ať je mohu vyhodit. 

Moc produktů to sice nejsou, ale nevadí, jdeme na to ať to máme co nejrychleji. 


1) Šampon N.A.E - Tento šampon jsem kupovala v Rossmannovi a velmi ráda jsem ho používala. Vlasy mi krásně umyl a taky se mi tolik nemastili. V podstatě to má být nějaký čistící šampon s obsahem extraktu z organické šalvěje a máty. Rozhodně chci tuhle značku více prozkoumat, protože se mi líbí a docela mi i vyhovuje. DOPORUČUJI

2) Šampon Revita - Tohle je šampon ze spolupráce, kterou jsem měla s jednou stránkou a vybrala jsem si dva šampon co mají zamezit vypadávání vlasů. Tento šampon měl oranžovou barvu pro někoho nezvyk, ale nebojte vlasy nebarví :D Vlasy opravdu padali méně, ale proti mastnotě moc nepomohli. MOŽNÁ


3) Čistící gel na pleť Oriflame - já tento čistící gel naprosto miluji, tohle je mé druhé balení a nemohu si ho vynachválit. Pleť krásně vyčistí, mohu s ním odlíčit i makeup, nevysušuje. DOPORUČUJI

4) Balea sprchový gel - balea prostě sprchové gely umí, na nich opravdu není co zkazit. A já nemám co vytknout. Je s vůní exotických květů, krásně voní. DOPORUČUJI


5) Douglas maska na pleť - Čistící maska co byla v adventním kalendáři. I pěkně voněla a byla docela fajn, teda byla jsem spokojená. Pěkně pleť vyčistila. Takové mini balení jsem měla asi na tři použití na celou pleť. DOPORUČUJI

6) Balea maska na pleť - opět Balea a tentokrát tu mám hydratační masku pro všechny typy pleti. Tady tahle maska se mi vpíjela do pleti, takže jsem byla nadmíru spokojená. Nevysušuje, pleť není po ní červená. DOPORUČUJI



You May Also Like

11 komentářů

  1. Skvělé spotřebováno. Ten čistící gel od Oriflamu jsem měla moc ráda. Teď už Oriflame nekupuju.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné produkty. Jediné, s čím mám z tohoto výběru zkušenost, je sprchový gel od značky Balea. Taky si jej občas koupím. V tuto chvíli mám ve sprše nějaký vanilkový a voní úžasně.
    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušela jsem jen sprcháč od Balea! Jejich sprcháče miluji kvůli ceně a krásné vůni!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ma zaujal ten šampón od N.A.E Od tejto značky som ešte nič neskúšala ale minule som sa na ňu pozerala v drogérke. Tento vyzerá, že bude úplne skvelý pre moje vlasy. Ďakujem za tip, idem na vexx Alexandra z

    𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi zaujímavé veci. Ten šampón od N.A.E ma asi najviac zaujal.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  6. Tady někdo chodí do DM. :-D Je to možná blbý, ale já chodím do Rossmanna a většinou si odtamtud odnesu víc jídla než kosmetiky. :D I když minule jsem hledala CURAPROX kartáčky a neměli je ani v DM, ani v Rossmannu.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  7. Ten první šampon vypadá dobře a vůbec tu značku neznám, asi vyzkouším :) Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super blog a nápad na článek :) Baleu miluju a kupuju často!

    OdpovědětVymazat
  9. Balea je nesmrtelná láska! :) Miluju snad všechny produkty, co jsem od nich vyzkoušela. Jejich sprcháče jsou top. Jen škoda, že blízko mám jen Tetu a ne DM :X.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  10. Baleu mám veľmi rada, tie sprcháče sú proste dokonalé! :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Baleu zbožňujem, tie sprcháče sú dokonalé! :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)