Jarní oblíbenci

by - května 22, 2021

 Vítám Vás u dnešního článku, sice to venku jako jarní počasí nevypadá, ale i tak si ukážeme mé jarní oblíbence. U nás třeba celý týden jen prší a prší a příští týden má být to stejné. 

Tak jdeme na to. :) 

VLASY
Já na lupy vůbec netrpím, ale jsou to skvělé šampony, protože se mi nemastí vlasy tak rychle, jak u klasických šamponu z drogerie. Tento ještě k tomu dodá objem a taky krásně voní. 



TOALETNÍ VODA 
Tohle je Daisy od Marc Jacobs. Já si ji velmi oblíbila, akorát mě docela štve, že dlouho nevydrží, což bych u ní docela požadovala. 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tohle je má nejvíc oblíbená paletka od Gabriella Salvettte, obsahuje odstíny, které já mám velmi ráda. Vidíte i na fotce, že se blížím i ke konci pár odstínů, protože je používám nejčastěji. Pigmentace je skvělá a dlouho vydrží na očích, za mě nejlepší paletka. 


RTY
Tuhle rtěnku od Maybelline mám už v oblíbencích poněkolikáté a taky už na ni i byla recenze. Je skvělá, její pigmentace a hlavně výdrž několikahodinová. Můžu jíst jednoduché jídla a pít cokoliv chci rtěnka vydrží. 


NEHTY/PLEŤ
Po dlouhé době jsem si pořídila opět moji skvělou společnici v boji proti akné a to Bioderma micelární vodu. Dříve jsem ji hodně používala a teď jsem se k ní opět vrátila a jsem nadmíru spokojená. Pěkně voní, vyčistí pleť dokonale, používám ji jak ráno tak i večer. :) 


A Vy máte nějaké oblíbence? Co nejčastěji používáte? 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Šampon od Head&Shoulders také používám, ale vždy kupuji ten mátový. A tenhle květinový parfém od Marca Jacobse jsem vždycky chtěla vyzkoušet, protože ten flakónek je prostě nádherný, ale když píšeš, že moc nevydrží... hm, hm, no ještě si to nechám projít hlavou.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný obľúbenci. Ja mám teraz rada len svoje topánky :D

    AKO NA JARNÝ DETOX S ALTEVITA?

    OdpovědětVymazat
  3. Tu vůni od Marca Jasobse znám a voní opravdu dokonale. Nedivím se, že jí máš v oblíbencích. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Šampon taky máme doma a sem tam ho použiju. Je velmi povedený. Taky mám své oblíbence, ale jak naschvál se mi žádný nevybavuje.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. MJ Daisy - super volba!! Budu muset také pořídit. ☺ Prima neděli
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  6. Bioderma micelární voda je nejlepší, používám už roky tu růžovou a nedám na ni dopustit. Zkoušela jsem i jiné, ale žádná nebyla tak dobrá. Tuhle zelenou si teď i na mé doporučení pořídil přítel :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si teď oblíbila peeling od Biodermy ze stejné řady. Od MJ mám Daisy, na mě vůně vydrží celkem dlouho, nebo alespoň tedy ta Daisy... :)

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)