Přečteno za Duben

by - května 14, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát už máme polovinu měsíce za sebou a já Vám jdu ukázat co jsem přečetla za měsíc Duben. :) 

Jako první tady mám pokračování knih od autorky L.J.Shen Ruckus Šílená láska. Druhý díl v sérii Hříšníci. Kniha mě bavila od začátku až do konce, řekla bych ze ještě víc jak první díl. Příběh o Rosie a Deanovi. Dean je bývali přítel její sestry. Rosie ho vždycky milovala i předtim když byla do něj zamilovaná její sestra. O jedenáct let později oper vtrhl do jejího života a chce dostat druhou šanci. Dokáže ji Dean dostat zpátky? To se nechte překvapit. Příběh je poutavý a dost dobře napsaný úplně jsem hltala každé slovo. Romantika všude kam se podíváte. Moje hodnocení je 5/5


Třetí díl v sérii Hříšníci od autorky L.J.Shen Scandalous Šokující láska. Tato kniha mě hodně bavila, nechyběl sex a vše okolo toho. Už jak z názvu napovídá jedná se o šokující lásku, kde Eddie je 18 let a zamiluje se do Trenta, kterému je 33 let. Trent je samoživitel a má dceru. Je to obchodní partner jejího otce. Myslím, že autorka tento příběh popsala dost dobře a berou to hodně statečně. Knihu hodnotím velmi kladně. Moje hodnocení je 4/5


Čtvrtý díl v sérii Hříšníci od L.J.Shen Bane Prokletá láska. No tak tato kniha předčila má očekávání a podle mě to byl snad nejlepší díl v celé sérii. Bane surfař, hulič lhář, zloděj tohle je totiž dost výstižné. Muž, který vydíral boháče a spal s jejich manželkami. Byla dost překvapená, když ho uviděla před svými dveřmi a prosil o přátelství. Jenže Bane přistoupil k nabídce jejího nevlastního otce, že jí bude tahat ven a prostě bude její kamarád, protože Jesse byla pořád doma a nikde nechodila. Jenže on na ní nesměl sáhnout jinak dohoda padá a tak se s postupem času do sebe zamilují. Moje hodnocení 5/5  


Moje první přečtená kniha od Ví Keeland Alfa samec. Když Emerie první noc potkala Drewa myslela si, že se jí vloupal do kanceláře, jenže než stihla zavolat policii, tak vyšlo najevo, že vlastně jí pronajali kancelář, která patří Drewovi. A ona naletěla podvodníkovi. Jenže Drew ji nemohl dostat z hlavy, protože to byla dost sympatická žena. A tak jí nabídl, že může zůstat v jeho kanceláři, než si najde něco jiného. Emerie zachraňuje manželství, ale Drew je rozvádí. A taky je zamilovaná do někoho jiného, ale ten je natvrdlý, že mu to snad nikdy nedojde. No uvidíte samy. Tato kniha se četla opravdu sama a nemohla jsem přestat číst. A na konci mi i ukápla slza co Emerie udělala pro Drewa. To bylo fakt skvělé. Moje hodnocení 5/5  


Copak jste přečetli Vy? :) 

You May Also Like

7 komentářů

  1. pěkné :) knihy znám, ale nečetla jsem je :) u mě v dubnu vedly horory :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsi zajímavé knížky, já jsem poslední měsíce nečetla vůbec, jelikož nezbylo moc času, ale brzy to snad napravím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý typ knih :) Já jsem za duben toho moc nepřečetla, ale zase jsem neměla 0, takže dobrý! :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý výběr knih. Možná by to něco pro mě bylo.:) Já rozečetla Titanic z Edice Můj příběh.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé knížky :) Také jsem psala na blogu o knížkách, které jsem přečetla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní knihy. Já teď čtu od L.J.Shen Ukradený polibek. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Tu sérii od L. J. Shen snad někdy taky dočtu, i když zatím nevím :-D Ale jsem moc ráda, že se ti líbila knížka od Vi. Já ty její knihy přímo zbožňuji :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)