Spolupráce - balíček z Ráj nehtů

by - srpna 21, 2014

Táák přesně jak paní slíbila, že mi to dneska dojde tak taky, že došlo! Já jsem teda spokojená, protože ta rychlost dodání je neuvěřitelná. Eshop mě nezklamal, je super! A ty výrobky co mi přišly odpovídají obrázkům jaké mají dané na webu, takže já jsem spokojená. Nemám co vytknout, ale pojďme se podívat jaké výrobky teda přišly. :)

Přišla mi takováhle malinká krabička, taky proc by měla být velká, když jsou tam tak nádherné laky. :) 


Aby se ni  neponičilo, tak vše bylo vycpáno tady těmihle zelenými bobulkami :D 


A ještě takhle to bylo krásně zabalené. :)) 


UV gel podkladový a ten červený gel lak dneska vyzkouším. Takže se můžete těšit na fotky v neděli! :) 
A další jsou laky na nehty a to v krásných odstínech ty taky brzo musím vyzkoušet! :) Protože ten krásně růžovoučký vypadá fantasticky! :) 





S eshopem jsem mega moc spokojená a těším se na další spolupráci! :) 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Pekný článok:) prosím ťa napísala by si mi kontakt na môj mail petka.malikova@gmail.com ?:)) Ak by si mala záujem o testovanie, tak sa mi ozvi...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné barvičky laků. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dali si teda krásně záležet s tím balením to je super :) A taková spolupráce určitě potěší
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to hezky, jsem zvědavá co krásného s laky vytvoříš. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)