Přeskočit na hlavní obsah

Spotřebováno (Září 2016)

Zdravím, konečně jsem se dostala ke spotřebovaných produktů za měsíc září. :) Je skoro půlka října a já mám teprve spotřebováno :D No nedá se nic dělat a jak vy se máte? Já jsem teď nějaká nemocná. :( A tak se na to vrhneme....


Moc velká spotřeba to není, ale tak aspoň něco.






1. Mám tu šampon od Baley tento sampon mi zcela vyhovoval, mastné vlasy jsem neměla, byli krásně nadýchané, pěkné. :) Byla jsem s tímto šamponem spokojená.

2. Šampon oriflame s vůní zeleného čaje a bergamotu. Tento také velice krásně voněl a vlasy byli po něm pěkné, lesklé, umyté. :) 


3. Sprchový olej Celulinie byl to sprchový olej, který přímo dokonale voněl! Na pokožce byl příjemný, už jsem na něj psala recenzi. Akorát ho bylo málo, klidně bych si ho pořídila znovu.

4. Bioderma sébium global  tak tohle byla moje láska, která mi pomahala v akné :) Tento krém bych si ráda znovu pořídila, protože je božský! :) 


5. Oriflame denní krém tohle spíše používala mamka a říkala, že byl dobrý. :) Pěkně voněl.


Komentáře

  1. Saloos mám ráda, tento olej jsem sice nezkoušela, ale mám doma rakytníkový:)

    OdpovědětVymazat
  2. Šampón od Balei mám veľmi, tiež som ho používala :) A taktiež mám rada značku od Oriflame a ich krémy

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprchový olej od Saloosu bych moc ráda vyzkoušela :)
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderma Sebium teď používá dcera. Doufám, že ji pomůže.

    OdpovědětVymazat
  5. Balea má celkom fajn šampóny. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Nad tím šamponem od Oriflamu jsem taky uvažovala. Musí nádherně vonět a vůni zeleného čaje a bergamotu mám moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Z týchto produktov som vyskúšala len Sébium Global a pre mňa to bolo obrovské sklamanie, strašne vysušoval a svrbel ma na tvári :/. Ale aspoň vidieť, že každému vždy vyhovuje niečo iné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chora som aj ja, takmer dovtedy co zacalo byt chladno, inak spotreba je celkom slusna, ja mam problem spotrebovat hocico😳😳

    OdpovědětVymazat
  9. Šampony od Baley mám moc ráda, tenhle konkrétní jsem ještě nezkoušela, ale třeba si k němu taky někdy najdu cestu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Balea šampony a sprchové gely mám moc ráda..:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....