Oblíbenci (Duben 2017)

by - května 06, 2017

Přeji krásné sobotní ráno,

u nás je teda po dešti muselo pršet v noci, tak snad se počasí umoudří. Jelikož odpoledne u nás na hřišti mají hrát fotbal v 16:30, tak chudákům to bude klouzat po mokré trávě. :D

A já jako každý měsíc tu mám své oblíbence, tak se na to vrhneme! :)

DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO
Tady celý měsíc nosím tyto naušnice, jelikož je mám od babičky, která si je kupovala kvůli svatbě a vzala si je jednou na sebe a víckrát je prý neužije, tak mi je dala. :))) Jsou fakt pěkné a jsou nositelné ke všemu.


RTY
Tady po dlouhé době dávám rtěnku a tato je od Gabriella Salvete v odstínu 07 fiore, kterou nosím teď snad pořád, protože je fakt boží, tak nádherný odstín až to není možné. :) 



OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tady jsem těžce uvažovala, zda tu nedám krém na nohy, ale nakonec ještě ne. Zatím vyhrává tento krém na ruce od Dermacolu, na něj bych ráda udělala i recenze, protože si myslím, že si to zaslouží. :) Je takový dost hutný, ale absolutně nemastí ruce. 


TOALETNÍ VODA 
Momentálně moje oblíbená vůně na Jaro a Léto, je jednoznačně tato vůně od Yves Rocher Cherry bloom, velmi příjemná vůně květin, která dlouho vydrží! :) Opravdu stojí za to ji vyzkoušet.


NEHTY/PLEŤ
Na pleť jsem si oblíbila tento arganový olej od Saloos, těšte se v blízké době na něj bude recenze. Já si prostě teď dopřávám samé oleje, protože mi přijdou daleko lepší, než krémy na pleť. :) 


VLASY
Už nějakou dobu používám tento šampon od Bione, který mi pomáhá v tom, že se mi hned nemastí vlasy, nemusím po něm používat žádný kondicionér vlasy lehce rozčešu, což je super! :) 


VOSK
Tohle je letošní novinka a já se do této vůně zamilovala, momentálně jí mám v aroma lampě. Je to taková vůně vzduchu, či tak nějak bych to popsala. Hodně příjemná. :) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Na vůni se musím podívat :) Jinak se mi moc líbí naušnice.

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Yankee vosky mi vždycky provoní celý byt <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tú toaletku od YR má aj moja sestra a vonia fakt krásne. Ja mám šalviovú a tiež je super, odkladám si ju na leto.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, ta babička.... :-D :-D A víš, že mě to vůbec ani nepřekvapuje? :-D Tak pěkné náušničky a ona je nosit nechce. :-D Jinak ten vosk by mi asi taky voněl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Saloos oleje mám veľmi rada, v podstate celý sortiment tejto značky :)
    NarodeninováMaryKayGIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. O té toaletní vodě od YR jsem už četla hodně pozitivní recenze, takže si ji musím jít očuchat. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)