Recenze: Lirene krém pro suchou až velmi suchou pleť.

by - května 08, 2017

Zdravím při krásně slunečním pondělí, jak si užíváte volno?

Když máme to pondělí, tak jsem se rozhodla napsat recenzi na krém od Lirene. Já sama jsem se zapojila do testování výrobků Lirene tohle kde se jednalo o krém na pleť jste si mohli vybrat jakýkoliv já jsem si vybrala tento pro suchou pleť jelikož bojuji se suchým nosem. A byla jsem vybrána, teď skončilo další kolo a bylo na testování buď micelární voda nebo gel, já jsem si vybrala micelární vodu, ale o ní uslyšíte zase jindy. A je poslední kolo myslím o BB teď si nejsem jistá.

Info o krému co jsem našla na lekarna.cz Aktivní látky, které jsou v krému obsaženy, jsou vybrány s porozuměním citlivé suché pokožce. Získáte jemnější kůži a 24hodinovou hydrataci. Pečujte o svoji pleť s kombinací mandlových lipidů, emoliencia a ceramidů, navíc s ochranným faktorem SPF 15 a bez parabenů.
Účinky krému - hydratovaná pleť, odpočinutý a svěží vzhled, vypnutí vrásek, zmírnění podráždění


Balení to se mi hodně líbí, produkt je ještě samostatně zabalen do krabičky, která se liší kus od kusu já mám oranžovou, protože je pro suchou pleť. Samotný produkt, pak vidíte, že je plastová dozička, což je super, protože když upadne na zem, tak se aspoň nerozbije. Víčko je na zašroubování, takže je to snadné. :) Balení má 50 ml což na nějakou dobu rozhodně postačí.


Vůně tak tohle je fakt dokonalá vůně, mě to opravdu voní jak nějaký parfém :D Ale po nanesení na pleť to vyprchá, takže se nemusíte bát, že budete vonět stále :D 

Konzistence bych řekla, že je celkem i hutná, protože nikde mi krém neztéká, třeba po prstu když ho nanáším. Tohle se mi líbí, protože jde vidět, že je určen na suchou pleť takže je potřeba dávka hydratace. 


Co na něj říkám já? Já jsem se do krému naprosto zamilovala. Co se mi na něm líbí je to, že má i SPF 15 což málo který krém mívá. Neobsahuje parabeny což je super. Dále co se mi na něm líbí, je že je hutný a pleti dodává hydrataci, já mám občas problémy se suchým nosem, nebo i čelem a tento krém nanáším většinou večer před spaním a do rána o tom, že jsem měla suchý nos, či čelo ani zmíňka. Krém je také velmi vhodný jako podkladová báze pod makeup, tu se přiznám, že jsem ještě nezkoušela.  I když je to Polská značka, tak mě velmi mile překvapila. Neucpává mi pory což já preferuji. :) Sice bych řekla, že ten kdo má fakt hodně suchou pleť, tak pro tak hodně suchou pleť podle mě nebude, maximálně suchost zmírní. :) 


Klady

+ cena
+ vůně
+ neobsahuje parabeny
+ má SPF 15
+ pro málo suchou pleť je tak akorát
+ hydratuje
+ mě pomohl hlavně na nos a i čelo
+ vhodný i pod makeup

Zápory

- není moc vhodný pro hodně suchou pleť

Krém získává 5 hvězdiček z 5


Zakoupíte i v prodejnách Teta a nebo TADY za cenu 119 Kč.


You May Also Like

4 komentářů

  1. Včera jsem ho testovala ve vzorečku a přišel mi dobrý.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pro tu mastnou a jsem velice spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam ten pro citlivou plet a asi bych si ho znovu neporidila. Ne, ze by byl az tak příšerný, ale mela jsem lepsi krémy.. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že nebydlím v ČR. Jinak bych se taky do výzvy zapojila. Krém vypadá dokonale. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)