Recenze: Bio kokosová péče orange

by - května 12, 2017

Zdravím, nikdo nemá zájem o kosmetiku??? Pod tímto článkem, se můžete mrknout, prodávám a důvod je ten, že to nestíhám vše spotřebovat a mám toho fakt dost. :))

Jinak Vy si dneska můžete přečíst recenzi na tuto skvělou kokosovou péči s přídavkem pomeranče, mňam. :)))


Info ze stránek http://www.saloos.cz Rozjasněte své smysly a dejte pokožce napít zdravého ovocného koktejlu! Probuďte svou spící energii osvěžující esencí, zapomeňte na všednost a vydejte se do tropického ráje nezapomenutelných vůní. Exkluzivní bio kokosový olej s kapkami pomeranče pokožku obnovuje, vyživuje, zvláčňuje a dodává jí hebkost a sametovou jemnost. Exotická vonná kombinace intenzivně prostupuje pokožkou do hloubky, pomáhá jí udržet pružnost a zanechává ji dlouhodobě svůdně omamnou a mladistvě vitální. Vhodný ke každodenní péči o pokožku i k relaxační masáži. 



Balení tento produkt má 100 ml, je to klasická plastová dozička se šroubovacím víčkem, nálepka se mi líbí takto rozpoznáte hned jaká je to vůně. Jelikož tam má pomeranče. Prostě balení je super a není k tomu co dodat.

Vůně je to krásná vůně pomerančů a k tomu kokos, já si nemohu pomoct, ale tohle mi voní daleko víc a líp než klasický kokosák :D ano jsem divná, ale bohužel je to tak :)) Na výběr mají ještě vůni Café Latté, Čokoláda, Tropic a Vanilla


Složení Bio kokosový olej, Esenciální oleje: červený pomeranč, pomeranč bez terpenu* 

*terpen je složka pomerančové silice, která se z ní odstraňuje, protože může způsobit u přecitlivělých osob tzv. Fotosenzibilitu, čili alergii na ultrafialové paprsky.


Už se pomalinku rozpouští.


A tady už je celý rozetřený. :-) 


A co na něj říkám já? Tento kokosový olej s vůní pomeranče dost dobře sedl, používám ho hlavně na nohy, protože jsou dny kdy mám takové místečka suché a právě tato péče mi v tom pomůže, že suché místečka zmizí. Takže za mě opravdu je to skvělý pomocník a co je hlavní, že si umí poradit se suchými místy a skvěle jim dopřeje hydrataci. Co mi vadí je to, že asi neumím zvolit dostatečné množství produktu, protože se mi stává, že se mi nevsákne, nebo dlouho trvá, než se vsákne do pokožky. Jinak mi na něm nic nevadí. Olej je vhodný jako zábal do vlasů, ale téhle vůně by mi bylo líto si dát do vlasů to spíše obyčejný kokosák. Vůně pomerančového mi vůbec nevadí a dokonce jsem se do něj zamilovala, že ho používám velice ráda a upřímností Vám ho mohu zcela čistě doporučit a ten kdo ho vyzkoušel, je určitě spokojený, tak jako já. :) 

Klady

+ cena
+ balení
+ různé vůně
+ pokožku opravdu hydratuje
+ suché místečka mi zmizeli

Zápory

- to nevím zda to není moje chyba a nedávám moc produktu, že mi někdy trvá, než se vsákne do pokožky. 


Olej zakoupíte TADY a jeho cena je 157 Kč, lze zakoupit i v prodejnách DM. 

Já dávám 4 hvězdičky z 5 


Já děkuji zastoupení saloos.cz za balíček a v něm tento kokosový olej..


You May Also Like

3 komentářů

  1. Taky ho mám a jsem s ním velmi spokojená. Ta vůně je úžasná a velmi ráda bych vyzkoušela i tu čokoládovou vůni. Jediné, co mi na této kokosové péči vadí je, že mi velmi rychle ubývá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď ten tropický a mám i vanilkový a je to dokonalost!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Také ho mám, jsem spokojená až na to, že po něm poměrně dost zapáchá pyžamo, když se s ním namažu po celém těle. Vyřešila jsem to tak, že si s ním mažu jen přes den suché ruce. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)