Recenze: Matná rtěnka z Aliexpressu

by - května 14, 2017

Zdravím, jak se máte při pondělním dni? Jak jste si užili víkend a hlavně krásného počasí? Já užila....dneska si dáme menší recenzi jak u mě obstála napodobenina rtěnky od Kylie, která je z Aliexpressu.



Balení je to klasická napodobenina originálu, jenom se liší v tom že jak je urpostřed nápis tak tam je Kylie a tady u feku je Color Castibe makeu-up. Jinak je to klasická matná rtěnka se šroubovatelným víčkem, aplikátor to má v pohodě, jde to s ním lehce.

Vůně ha tu mi povězte, zda originál voní, protože tohle ano! A je to  opravdu velmi příjemná vůně, na rtech, ale cítit nejde. 


Barva bohužel ten odkaz už nefunguje (no spíše funguje, ale už jsou na něm jiné rtěnky) tohle je odstín 11, což je velmi příjemná nude barvička taková dohněda. 

Výdrž no tady opravdu nemám slov!!! Ale opravdu, protože ta výdrž je naprosto bezkonkurenční! Mohla jsem jíst, pít dělat prostě se rty cokoliv a rtěnka držela furt na stejném místě. Takže opravdu mě vydrží po celý den. 

po nanesení


A co na ní říkám já? Za mě jedno velké ANOOO! Rtěnka je opravdu krásně sytá, takže pigmentace je opravdu skvělá. Co se týká výdrže to je naprostá bomba, ačkoliv jsem tomu absolutně nevěřila, že tak dlouho vydrží, protože jenom přece se jedná o fake z Aliexpressu. Akorát menší problém je odličování a to musíte vzít olejový odličovač (takže třeba odličovač od Saloosu) s tím olejem to jde lehce. Rty po nanesení nelepí k sobě, prostě drží to, nedělá to žádné šupinky. Po odlíčení žádné suché rty, já pod rtěnku dávám balzám, ale i bez balzámu rty nemám vysušené. Takže opravdu za mě obrovská spokojenost. 


po zaschnutí



Tady vidíte rtěnku v akci, trošku jsem se o víkendu malovala a použila i rtěnku. :) 



Klady

+ cena
+výdrž
+ matnost
+ nedělá šupinky
+ nejsou rty vysušené

Zápory

- lze použít na odlíčení olejový odličovač jinak to nejde odlíčit (ne každý ho máme)

Já jsem tuto rtěnku zakoupila na Aliexpressu za směšnou částku a to nějak do 2 dolarů. 

Rtěnka má ode mě 5 hvězdiček z 5







You May Also Like

4 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si kosmetiku na Ali ještě nekupovala, ale asi začnu. Je super, že voní. Pigmentace je úžasná a výdrž taky. Ani bych to na rtěnku z ali netipovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala sis pěkný odstín, který ti fakt sluší :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla zatím na rtěnky z ali smůlu ... :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)