Recenze: Bio karité balzámy.

by - září 18, 2017

Zdravím při pondělním odpoledni. Přichystala jsem si pro Vás článek na tento tuhý balzám. :) 

Info ze stránek saloos.cz Revitalizující balzám k ošetření zejména náročné a zralé pleti obličeje, dekoltu i celého těla. Orientální směs vzácného oleje z granátového jablka a směsi esenciálních olejů v kombinaci s bio bambuckým máslem a přírodními vosky napomáhá zpomalit proces jejího přirozeného stárnutí. Účinné bioaktivní látky přispívají k zachování pevnosti a sametové hebkosti pokožky, zjemňují texturu pleti. Čistý přírodní bioprodukt. Vhodný na vrásky, na tělo i obličej. 


Balení tento krém má kalíškové balení, což pro někoho fajn a pro někoho ne, protože musí ho nabírat prsty. Ale stejně tento krém je vhodný spíše na noční péči, takže nevidím problém. Balení má 15 ml a opravdu vystačí na hodně dlouho. 

Vůně mi tady přijde velmi specifická, mám tuhle vůni ráda a taky tento produkt mi je sympatický. 

Složení Bio bambucké máslo
Kandelina, včelí vosk
Obsahuje 100% esenciální oleje: pomeranč bez terpenu*, ylang-ylang, růžové dřevo a další

Rostlinné oleje lisované za studena: bio sezamový, bio slunenčicový, olej z granátového jablka, bio jojobový 
*terpen je složka pomerančové silice, která se z ní odstraňuje, protože může způsobit u přecitlivělých osob tzv. Fotosenzibilitu, čili alergii na ultrafialové paprsky. 

Použití BioKarité balzámu


Přiměřené množství balzámu naberte z kelímku.

Balzám při kontaktu s pokožkou rychle taje a krásně se do ní vstřebá.
BioKarité balzámy jsou díky svému unikátnímu složení výborné nejen k masážím, ale i ke každodenní péči o pokožku celého těla.


Co na něj říkám já? Balení pro někoho by mohlo být lepší, ale mě nedělá problém a mám ráda takové balení. Na noční péči jako dělané. Tento balzámek je vhodný především na vrásky, což já ještě vrásky nemám, tak nemohu posoudit, zda zabírá, ale určitě jako preventivní péče je to super. Dále má regenerovat, hydratovat, což je vážně super, já ho především používala na noc, když jsem měla suchou pleť, tak tento krém dodal tu pravou hydrataci, což je hrozně fajn. Po tomto balzámku jsem měla pleť krásně hydratovanou, voňavou, jemnou jako dětskou prdýlku. Rozhodně bych tento balzám doporučila. Já ho používám velice ráda a na zimní období ho určitě budete potřebovat! :) 

Klady

+ vůně
+ hydratuje
+ prevence proti vráskám
+ složení
+ cena
+ podle mě má všestranné použití na cokoliv

Zápory

- pro někoho kalíšek

Ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Balzám zakoupíte ve třech velikostech 15 ml stojí 86 Kč, 50 ml 161 Kč, 250 ml 621 Kč.
Zakoupíte ho TADY ale i v prodejnách DM 

Já děkuji zastoupení Saloos za poslaný balíček a v něm tento balzámek.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

5 komentářů

  1. Tyto bio karite balzámy jsou hrozně fajn. Taky mi nevadí kelímkové balení.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá naozaj super, mne by trošku vadil ten kalíšok, ale inak super :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento balzám vypadá moc dobře :) na mrazivé dny bude skvělým pomocníkem.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Pekna recenze. Saloos kosmetiku bych taky chtela vyzkouset, ale spise telovou - sprchace, telove mleko atd.
    https://simplelivingstylebyvera.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)