Recenze: Rimmel Transparentní pudr s matujícím finišem (Insta Fix & Matte Powder)

by - října 14, 2017

Zdravíčko při sobotním dni. Jak jste se dnes měli, užíváte sluníčka? :) My se dneska podíváme na recenzi na novinku od Rimmel a tou je transparentní pudr. :)

Info ze stránek https://www.krasa.cz/ - Transparentní pudr s matujícím finišem zajistí dokonalou pleť bez lesku po celý den.

Vlastnosti: dlouhodobě zmatňuje pleť, redukuje lesknutí pleti, fixuje make-up, zajistí perfektní vzhled líčení.


Balení je v obyčejném obalu, víčko na zacvaknutí, nehrozí vysypání. Už se mi stalo, že mi jednou spadl na zem a naštěstí obal přežil i pudr přežil. :) Pudr má 8 g.

Barva je to transparentní pudr v odstínu 001 Translucent, což já nikdy transparentní pudry neměla, ale teď si ho chválím.  


Jaký mám na něj názor? Já ho normálně miluji! Opravdu jsem si ho zamilovala. Recenze jsem na něj moc nečetla, tak nevím jak u ostatních, ale mě naprosto vyhovuje. Makeup s tímto pudrem vydrží po celý den, zkoušela jsem si nanést makeup v 19hodin večer, protože dělám noční směnu, takže mi makeup vydržel do 8 ráno, potom jsem se už odlíčila, protože jsem šla spát. Takže za mě opravdu povedený kousek. Myslela jsem si, že může občas zanechat fleky na obličeji, jelikož je transparentní, ale vůbec mi fleky nedělá, takže super. Je pravda, že se po něm nelesknu, akorát trošku vždy na nose se lesknu, protože nos mám více mastnější a možná je to způsobeno i tím, že nosím brýle po celé dny. Musím opravdu Rimmel pochválit. Protože, tento pudr se jim opravdu povedl! :) 


Klady

+ cena
+ matuje
+ nedělá fleky
+ vydrží na pleti po celou noc v práci 

Zápory

- můj problém - mám více mastnější nos, tak se mi leskne

Pudr ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Pudr by už měl být normálně v prodeji v drogeriích, najdete ho ve stojanech s Rimmel. Já ho kupovala v UK za nějakých 7 liber. V Česku stojí 199 Kč TADY 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Púder vyzerá skutočne skvele, veľmi rada by som ho vyskúšala, no vzhľadom k mojim zásobám budem musieť ešte chvíľku počkať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si už jiné pudry než transparentní nekupuji a jsem s nimi velmi spokojená. Tento jsem ještě neměla, ale taky nevypadá špatně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Transparentní pudr jsem ještě nikdy neměla a vlastně si ani moc nedokážu představit jeho rozdíl od běžného pudru :) Ale Rimmel pudry umí, takže věřím, že i tenhle je skvělý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Looks interesting!
    I`m following your blog with a great pleasure )
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  5. Púder sa mi páči, rozhodne ho vyskúšam, práve mi dochádza môj obľúbený, takže. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)