Vychvalovaný makeup blogerek || Catrice

by - března 13, 2021

Přeji pěkný den, 
už jak vypovídá název článku, tak ano je to tak vrhneme se na recenzi makeupu, který je tak vychvalovaný nejenom u blogerek, ale má ho rád každý. Tak jdeme na to. :) 

Popravdě já jsem tomuto makeupu od Catrice hooodně dlouho odolávala, jelikož jsem si nikdy nic nepořídila od této značky, tak jsem si nepořizovala ani makeup. Už vím, že to byla chyba. 

Makeup slibuje perfektní krytí, nemá působit jako maska. Makeup má skvělé balení i vzhled. Co se mi na něm líbí, že makeup má pipetku, se kterou jde to celkem dobře ven, akorát nevím jak to s ní půjde když už tam moc makeupu nebude. Určím si sama kolik makeupu potřebuji. 

Vybrala jsem si odstín 010 light beige, mají jen tři odstíny, ještě to má 020 a 030. 


Tady vidíte jak to vypadá. 


Můj názor na makeup
Makeup je naprosto fantastický. Jak vidíte níže na fotce, tak docela dobře kryje, což pro moji pleť je právě ideální. Co se týče odstínu, tak ten bych řekla, že mi sedí, ale klidně bych brala kdyby vytvořili i daleko světlejší odstín, protože v podstatě jsem bílá jako stěna :D Ale jinak nemám co vytknout. Po nanesení nevypadá na pleti jako kdybych zrovna nanesla masku.  Makeup vydrží na pleti po celý den až do odlíčení. Nezvýrazňuje vrásky, ani suchá místa. Já jsem s ním opravdu moc spokojená. 


Makeup si můžete zakoupit na stránkách DM , nebo kdekoliv jinde v drogeriích. Zakoupíte ho TADY a stojí 189 Kč. 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

*Produkt jsem si zakoupila sama*

Už jste vyzkoušeli tento makeup? A jak Vám sedí? 

You May Also Like

20 komentářů

  1. Ja mám tento makeup a pre mňa je veľmi krycí. Keď si ho nanesiem tak si prídem ako keby som mala omietku na pleti. Ako krásne mi zjednotí pleť, vyhladí a tak ale je pre mňa veľmi ťažký.

    DENNÍK BÁBÄTKA // 3. MESIAC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha tak to je škoda, třeba najdeš jiný makeup, který ti bude sedět. :)

      Vymazat
  2. Já tenhle make-up používám už pár let a nemůžu si ho vynachválit.. :) jsem na tom přesně jak ty, odstín používám light beige, ale ocenila bych i o něco světlejší.. Jinak až je na dně a pipetka už zbylý make-up nenabere, stačí lahvičku otočit dnem vzhůru, krásně z ní zbytek make-upu vyteče. :)

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu hezky kryje, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá perfektně, mít ho tady v drogérii tak na ním dost přemýšlím, objednávky kosmetiky online dělám jen sem tam.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až půjdeš kolem drogerie, nezapomeň si ho pořídit.

      Vymazat
  5. Tento make-up používám už několik let a naprosto ho miluji :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, make-up jsem měla a byl fajn, Kryje pěkně, jak tak na to koukám. ☺ Měla jsem ho snad jen jednou a nyní se obávám, že by mé suché a stárnoucí pleti tolik neseděl. Krásný večer přeji.

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, suché místa nezvýrazňuje, tak třeba by ti seděl. :)

      Vymazat
  7. Tento makeup som skúšala asi dva roky dozadu a mala som ho vážne rada. Všeobecne si myslím, že makeup-y od Catrice sú veľmi podarené a mne vždy vyhovovali. Teraz používam jeden od Revlonu, pretože nie je až tak matný a celkom si idem na trende glowy skin.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je můj první produkt od Catrice a je super. :)

      Vymazat
  8. Taky ho mám a je fakt skvělý. To krytí je perfektní. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Výsledek je fakt parádní. Já jsem ho ještě ostuda ani nevyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Chválím, na tobě vypadá opravdu hodně dobře, hezky sjednotil a kryje. Já dlouhodobě používám make-up ze Sephory, se kterým jsem spokojená. Já mám úplně pitomou pleť a přijde mi, že mi nic moc nesedí, tak jsem ráda, že jsem našla ten který mi sedí, jiný tím pádem zkoušet ani nebudu. Ale tento vypadá dobře. Já mám celkově Catrice poměrně ráda :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  11. Make-up vypadá moc dobře, jsem ráda za tvou recenzi, možná se po něm mrknu. :) Vypadá opravdu dobře, děkuji za fotky jak vypadá na pleti.

    OdpovědětVymazat
  12. Zatím jsem ho nikdy nezkoušela, ale kryje opravdu skvěle! :) Možná po něm příště mrknu. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)