Spotřebováno (Květen 2020)

by - června 05, 2020

Přeji krásný upršený pátek, je docela hnusně, ale zítra se to má vylepšit a má být až 25 stupňů a od neděle znovu déšť a déšť.

Je třeba se ještě ohlídnout za minulý měsíc a to tím, že tu mám spotřebováno.
Není toho mnoho, ale i to málo stačí.

Dohromady 6 produktů, tak jdeme na to. :)


1) Domestos - tyhle WC gely na čištění jsou super. A buď kupuji tuhle značku a nebo volím Bref. DOPORUČUJI

2) Listerine ústní voda - ta je moje stálice, kupuji různé barvy. Ale teď zkouším nějaký Lacalut a zatím dobré. A tady tahle zelená mi přijde, že až moc pálí, ale je dobrá. DOPORUČUJI



3) Gliss Kur šampon na vlasy - je vhodný pro dlouhé vlasy náchylné k požkození a mastným kořínkům, což mastné kořínky mám a byl docela dobrý ještě mám i kondicionér. Fakt dokonale voní má výtažek z pivoněk, nádhera. :) Mastné vlasy jsem měla méně, než kdy jindy. DOPORUČUJI

4) Head and shoulders šampon na vlasy - tohle je především pro muže, ale musím se přiznat, že i já několikrát jsem to použila. Oni dělají skvělé šampony a ani tento není vyjímkou. Krásně po něm voní vlasy, umyje dobře, já jsem spokojená.  DOPORUČUJI


5) Bel tamponky - Jako není to 100% bavlna na takové lehké odlíčení, či dočištění to stačí. Nedřou pleť, jsou celkem fajn, ale raději mám ráda od Cien, které jsou v Lídlu. MOŽNÁ

6) Vichy Normaderm - skvěle vonící produkt na pleť, je určen hlavně na pleť aknozní. Používala jsem krém hlavně na noc. Je pravda že se mi po tomto krému zlepšila pleť. Ráda bych  si pořídila další balení. Tady je má recenze na něj, je pravda, že akné mi někde zmizelo a zase se objevilo jinde, ale nakonec jsem si ho hodně oblíbila. DOPORUČUJI


You May Also Like

5 komentářů

  1. Domestos a Listerine taky ráda používám. Nevadí mi ani to pálení u některých ústních vod. Co se týká odličovacích tamponků, tyhle od Bel moc nemusím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Já používám pouze ústní vodu a občas domestos, jinak nic moc vyzkoušené z toho co ukazuješ nemám :-).
    Michaela Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty Vichy fakt nádherne voňajú <3

    xoxo | Monica from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten šampon od Gliss Kur také zkusím, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tipy, Listerine je super, ten používám taky ráda, protože tolik nepálí. :) A ten krém od Vichy vypadá super, zrovna jsem si říkala, že mi můj dochází a budu potřebovat nějaký nový, tohle vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)