Muj outfit 6.1

by - února 21, 2015

Zdravím přeji krásnou sobotu. Tady v UK od rána vykukuje sluníčko a pak se na chvíli zase schová. :))) Jak se máte? :) Já Vám chci dneska predstavit svůj outfit, který jsem měla včera. Nebojte nezmrzla jsem měla jsem ještě bundu, ale fotit Vám se v bundě by nemělo smysl. :))) Tak aspoň takhle. :))) Koupila jsem si tady v UK foťák, tak se mi bude skvěle vše snadno fotit. :)) 


Líbí se Vám můj outfit? :) Je takový jednoduchý a do města pohodlný. :)) Zvolila jsem krásný peplum top, rifle, boty a nádherný náhrdelník ze stránky http://postovnezdarma.cz/

Je to foceno nádherně v Arboretum. :))) Kde všechno tak krásně už kvetlo. :) Prostě řekla bych jedna jaro je tady. :)) 







( náhrdelník - http://postovnezdarma.cz/originalni-modni-nahrdelnik-s-koralky // peplum top - atmosphere // rifle - F and F // Boty - Slazenger Sport Direct // kabelka - Primark ) 





You May Also Like

8 komentářů

  1. Skvělý outfit, mě se líbí, vypadá dost pohodlně. A je super, že máš nový foťák, na fotkách to půjde dost poznat. Paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych k takovému elegantnímu outfitu volila akorát jinou obuv než tenisky. Každopádně moc ti to sluší! Ten top i kabelka jsou nádherný! :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný outfit:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To už tam máte tak teplo, že sa dá chodit v krátkych rukávoch? Outfit je ok, akurát by som zvolila bud lodičky alebo baleriny. Takéto tenisky a elegantná kabelka proste k sebe nejdú...

    OdpovědětVymazat
  5. Náhrdelník se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhrdelník je nádherný. Já osobně mám tenhle typ náhrdelníků moc ráda a doma mám celkem pěknou sbírku. Jinak máš moc hezký blog, určitě tady nejsem naposledy! Přidala jsem se do tvých pravidelných čtenářů, byla bych nadšená, kdybys mi to oplatila a mrkla na můj blog. ;) Měj se hezky! :)*
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju topy s tímto strřihem. ♥
    http://attackoftrends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)