I s Astratex se jde cítit pohodlně

by - srpna 30, 2022

 Vítám Vás u nového článku,

 tentokrát se mrkneme na krásnou spolupráci s Astratex.cz, kde jsem si mohla vybrat podprsenky.

Já se vždycky bála si z tohoto eshopu něco pořídit, protože jsem se bála, že mi to sedět nebude apod. Ale mají tam skvělou kalkulačku, kde zadáte potřebné údaje a ukáže Vám to velikost. Mě to vyhodnotilo jako 95C a můžu potvrdit, že mi sedí. 

Na astratexu najdete opravdu velice pěkné věci, jak podvazky, kojící podprsenky, nebo i právě takové sportovní legíny

A já si vybrala tento 2 pack podprsenek. Je v ní tělová a taková fialková podprsenka. Košíčky jsou vyztužené, košíčky lemuje krajka. Co mě potěšilo, že je vhodná i pro malá prsa. 

Podprsenky jsou fakt neskutečně pohodlné, nic mě nikde netlačí. A opravdu mi všude sedí a nic netrčí. Velikost 95C, cena 969 Kč




A jako další podprsenku jsem si vybrala Cassi a ta je nevyztužená. Já nevyztuženou zkoušela poprvé, vždycky si beru vyztužené, ale musím říct, že se mi natolik líbila, že si snad budu kupovat jenom nevyztužené. Naprosto dokonale mi sedla, nečekala jsem to. Na těle je příjemná ani nevím, že něco na sobě mám.  Jenom bych trochu podotkla, že je trošku průsvitná, ale zase si myslím, že to nebude takový problém. Velikost 95C a cena 929 Kč




Musím říct, že jsem opravdu spokojená. 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Na Astratexu mají krásné zboží, jak poslední dobou vídám o Astratexu na blozích pozitivní články, přemýšlím, že bych si taky něco objednala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já na Astratexu kupuji pravidelně, protože mám větší prsa a v normálních obchodech prostě velikost neseženu. Co si vychvaluji já, tak jsou polovyztužené podprsenky. Dělají nádherný tvar a skvěle sedí. Jinak sis vybrala moc pěkné podprsenky, jsem ráda, že jsi spokojená. Astratex má sice vyšší ceny, ale mě to přijde jako dobrá investice, prádlo je fakt dost kvalitní - nebo zatím jsem se ještě nesetkala s opakem.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. V Astratexu jsem si ještě nic nekoupila, ale chystám se, mají tam plno pěkných kousků :) A tvůj výběr se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný výber, vyzerajú dobre na pohľad aj dosť kvalitne :) Z Astratexu som ešte nič nemala, ale určite do budúcna plánujem niečo od nich vyskúšať :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  5. To vyzerá skvelo. Ja teraz hľadám poriadne spodné prádlo, pretože do teraz som nakupovala u japoncov, ale momentálne neviem čo sa stalo a nemajú normálne moju veľkosť podprsenky. Skúsim pozrieť na Astratex. ďakujem

    COLORFUL AUTUMN

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)