Recenze: Bourjois Paris Rouge sada rtěnek

by - května 14, 2019

Zdravím při upršeném úterý,

dnes jsem se rozhodla Vám napsat menší recenze na tuto sadu rtěnek, tak snad se Vám bude líbit a třeba nějaký odstín si vyberete.


Tohle je ta sada a já se vrhnu na jednotlivé odstíny a něco málo Vám o nich povím. 


Bourjois v odstínu 30 Oranginal - tento odstín je dost křiklavý a dost výrazný hlavně pro mě je to odstín nenositelný a taky si myslím, že mi vůbec nesluší. Je to dost oranžová barvička. Ale co bych o ní řekla je to, že nevysušuje rty, dobře se nanáší. Vydrží jídlo i pití, na rtech vydrží tak max 4 hodinky, záleží co budete jíst. Na rtech není cítit. 





Bourjois v odstínu 35 Babe Idole - tohle je moje barvička, velmi podařený odstín, který jsem si oblíbila. Já růžovou miluji a tato patří mezi ně. S ní se nebojím vyjít ven. Také nevysušuje rty, dobře se nanáší, oni mají v celku podobné vlastnosti. Vydrží také jídlo a pití. Mě se líbí jejich matný efekt, momentálně to je v kurzu akorát když to teda uschne by se to nemuselo obtiskávat na skleničku, když piji. 




Bourjois v odstínu 24 Dark Chérie - tento odstín mi docela přišel slabý na to jak vypadá v lahvičce, myslela jsem si, že to bude docela sytá barvička, tak na rtech mi přijde tak akorát a nebojím se s ní vyjít ven. Nevysušuje rty, také vydrží velmi podobně jako předchozí odstíny. 





Bourjois v odstínu 23 Chocolat Corset - tohle byl velký kámen úrazu, tento odstín byl dost problém nanést na rty. Docela i flekatí to vidíte i na fotce kde ji mám na rtech, byl to docela boj ji nanést :D Tuhle jsem testovala jenom doma. Na rtech docela vydrží. Nevysušuje. 




Bourjois v odstínu 31 Floribeige! - velmi příjemná nude barvička, kterou jsem si zamilovala. Ale kámen úrazu je to, že tento odstín docela dost vysušuje, ale myslím si, že postačí pod ní dát balzám na rty, tak jako jsem to udělala já. Jinak jsem s tímto odstínem nadmíru spokojená, nude odstíny jsem vždy chtěla vyzkoušet a tento mě překvapil. Výdrž má podobnou jako ostatní. Nanáší se dobře. 




S produkty Bourjois jsem docela spokojená až na některé odstíny. Jinak si nemůžu na nic stěžovat. 

Tato sada je zatím v akci na Elnino a zakoupíte ji TADY a stojí 192 Kč, já si myslím, že to je dost dobrá cena. 

Já děkuji zastoupení elnino.cz a poslaný balíček a v něm tato sada rtěnek.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

13 komentářů

  1. Pěkné odstíny hlavně pro ty, co rádi nosí výrazné rtěnky. Mě zaujal jen ten nude odstín.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerajú skvelo, všetky odtiene a za tú cenu sa myslím oplatia :)

    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíce zaujal ten nejsvětlejší odstín :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. tieto Bourjois rúže mám veľmi rada :) páči sa mi práve tá ich zvláštna konzistencia :) myslím že celá sada za takúto cenu je super! :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla dva a byly strašné, tak šly z domu :D Tak strašně mi vysušovaly rty, že se to nedalo vydržet :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tie sú naozaj krásne :) Tie výrazné farbičky sú dokonalé na leto :)

    NAJVÄČŠIE MÓDNE TRENDY

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle rtěnky mám vcelku ráda. Mrzí mi, že nude odstíny moc nevydrží (oproti těm výraznějším, které osobně vůbec nenosím), protože jsou příjemné na rtech a většina z nich, jak sama říkáš, rty nevysušuje :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  8. Tu růžovou mám taky , je skvělá, jen strašně dlouho zasychá :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Od Bourjois som ešte rúž nemala, ale odtiene vyzerajú veľmi pekne :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto rtěnky bych chtěla hrozně moc zkusit, líbí se mi snad všechny, nejblíže je mi asi ta čokoládová a ta dark cherie, i když červenou taky miluji. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)