Spotřebováno (Duben 2019)

by - května 11, 2019

Zdravím, jak se máte? Já docela fajn, jsem ráda, že je víkend. :) Dnes jsem uklízela, takže vše v pohodě a dnes si zapnu hokej a budu sledovat. :)

Připravila jsem si článek na téma spotřebováno, tak jdeme na to.

Moje spotřeba tentokrát není nic extra.


1) Original Source je sprchový gel, prý vegan, to nevím, ale napsané to tam je :D Měla jsem limetku a teda velmi krásná vůně, dobře umyl, nevysušoval. DOPORUČUJI

2) Astrid micelární voda astrid mám hodně ráda a tahle mi vyhovovala. Odlíčila skvěle, nevysušovala za mě spokojenost. DOPORUČUJI


3) Odličovací tampony tyto jsem kupovala buď v tetě a nebo klasický kaufland či albert. Byli fajn, ale teda nic extra a nemám potřebu si je kupovat dál. MOŽNÁ

4) Astrid odličovač očí má vlastně dvě složky, je olejovitý a je naprosto perfektní. Poradí si i s rtěnkou od Dermacol 16h, oči odlíčí. Zkoušela jsem i jiné odličovače, ale vracím se k tomuhle a musím si ho jít koupit. DOPORUČUJI

5) Alverde šampon s třtinovým cukrem, nebyl špatný, krásně voněl, vlasy umyl. Problém s rozčesáváním mám u každého šamponu, protože nepoužívám kondicionéry. :D Vlasy byli pěkné, vydrželi neumyté den, na druhý den už začínají být mastné, ale to mi dělají teď všechny šampony. Za mě docela fajn. MOŽNÁ


You May Also Like

4 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)