Recenze: Astrid osvěžující čistící micelární voda.

by - června 06, 2018

Přeji krásné středeční ráno, máte také teplo jako my? Je to super, máme za sebou půlku týdne. :) A my si dáme recenzi na tuto super, skvělou čistící micelární vodu, která se Astrid velmi povedla. :) 

Já jsem kdysi za mlada měla jejich pleťovou vodu už si nepamatuji obal, ale ráda jsem ji používala a byla fajn. :) 

Info ze stránek http://www.astrid.cz - Osvěžující čisticí micelární voda pro normální a smíšenou pleť účinně odstraňuje nečistoty a make-up (včetně voděodolného). Jemně čistí a odličuje celý obličej (tvář, oči a rty) bez podráždění či dehydratování pleti. Složení obohacené o minerály a vitamin E, známé svými vyživujícími a antioxidačními vlastnostmi, osvěžuje a tonizuje pleť. Micelární voda s obsahem meduňkové organické vody, která má čisticí a zklidňující účinky, zanechává pleť dokonale čistou a oživenou.

Balení má 200 ml, což je klasická lahvička a víčko má na zacvaknutí, což takové balení mám v oblibě. Víčko drží, takže se snad nemůže stát, že by se nějak v kabelce či kosmetické taštičce otevřelo. Líbí se mi, že na produktu jsou jako vždy uvedena značka a vlastně něco o micelární vodě. Obal je průhledný, takže vidíte kolik toho mi zbývá, ikdyž momentálně tam toho je míň. 


Vůně jemně voní, jsem ráda, že je další micelární voda co voní, ikdyž jenom jemně. :) Mám ráda voňavé produkty. 

Co na ni říkám já? Balení je super a i celkem dlouho vydrží. :) Tohle je poprvé co jsem micelární vodu vyzkoušela i na odličování očí a světe div se nic mě neštípalo ani jsem nic podrážděného neměla. Tohle se Astrid opravdu povedlo. Je určená pro normální a smíšenou pleť, což smíšenou mám někdy já, je prostě super. Skvěle odlíčí i oční makeup, nemusím dřít si oči. Stačí mi na odlíčení pleti dva tamponky, ale to záleží na každém. :) Po odlíčení nemám vysušenou ani napjatou pleť. Takže za mě opravdu bezva micelární voda za bezvadnou korunu :) Já ji mohu jen a jen doporučit dále. :) 




Klady

+ cena
+ balení
+ jemná vůně
+ skvěle odlíčí pleť
+ poprvé co jsem vyzkoušela micelární vodu i na odličování očí
+ neštípe, nedráždí oči
+ pleť je vyčištěná

Zápory

- nic jsem nenašla

Ode mě získává 5 hvězdiček z 5




Micelární vodu můžete zakoupit v prodejnách DM, Rosmann, Teta, ale také na internetu TADY za 79 Kč.  

You May Also Like

7 komentářů

  1. Děkuji za skvělou recenzi!

    The Gown 👗http://www.thegown.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tento čistič mám aj ja doma a mne docela tiež vyhovoval ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá celkem dobře. Je super, že nedráždí oči.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna z nejlepsich micelarek.. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšela jsem na ní samou chválu, je fajn, že i česká značka za lidovou cenu vyrobí kvalitní výrobek :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu budu muset brzy vyzkoušet! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Nestojí moc, možná v budoucnu vyzkouším. Astrid je fajn značka.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)