Recenze: Saloos Natur Aroma Airspray

by - června 01, 2018

Přeji krásný slunečný den, jak se těšíte na víkend? :) Já jsem si dneska připravila recenzi v podobě téhle super věcičky. 

Co to vlastně je ten Aroma Airspray (popis ze stránky http://www.saloos.cz) ? Osvěžovače vzduchu jsou typické pro svou nevtíravou vůni. Mají čistě přírodní složení. Je možné je použít k rychlému a snadnému osvěžení a provonění ovzduší, odstranění nepříjemných pachů, dezinfekci společenských prostor, bytů, obchodů, kanceláří, čekáren nebo jen k vytvoření příjemné atmosféry. 
Magie vůní
Ať chceme či nechceme, vůně nás provází po celý život. Vůně jsou naším mozkem přijímány a vyhodnocovány nejrychleji. Aromatické molekuly se nadechnutím dostávají až do krevního oběhu a působí celkově na náš organismus. Ovlivňují tak naše emocionální jednání, dokáží v nás vyvolat určitou náladu, vzpomínky či atmosféru. Vůně nás dokáží „přeladit“, povzbudit unavenou mysl, uvolnit ji od stresu, aktivovat činnost mozku, vyvolat radost, zvýšit pocit sebevědomí, zmírnit bolest, působit preventivně proti různým obtížím.
Představujeme vám čistě přírodní osvěžovače vzduchu, které můžete využít k rychlému a snadnému osvěžení a provonění ovzduší, odstranění nepříjemných pachů, dezinfekci prostor bytů, obchodů, kanceláří, čekáren, nebo jen k vytvoření příjemné atmosféry.
Kouzlo vůní v prostoru
Nechme se hýčkat vůněmi a využijme toho, co nám příroda nadělila. Obsažené čistě přírodní éterické oleje se uvolní do prostoru, pozitivně působí na náš celý organismus i psychiku.
Natur aroma airspraye obsahují 100% přírodní esenciální oleje. Nenajdete v nich žádné škodliviny, syntetické konzervační, barvicí a vonné látky, které by mohly mít negativní účinky na zdraví. Vybírat můžete dle momentální nálady a rozpoložení, v každém případě by vůně měly být pro vás příjemné a potěšit vás na duši.
Můžeme vás ubezpečit, že naše Natur aroma airspraye nemají nic společného s běžnými osvěžovači vzduchu, které obsahují pouze syntetické vonné látky. 
Balení tohle má 50 ml a to opravdu postačí na několik použití, jsem si jistá na 100%, že stačí stříknout jednou a provoní to celý pokoj, nádhera. :) Takže se opravdu nemusíte bát, že Vám vydrží jen na pár stříknutí a hned to bude pryč, to se nestane. :) 

Vůně tohle je boží vůně. Tady Vám dám popis této vůně Energie Povzbuzující směs přírodních esenciálních olejů z grepu, máty a dalších oblíbených citrusů dokonale uvolní napětí a rozproudí pozitivní energii. Pomáhá povzbudit při únavě, stresu i špatné náladě. Čistě přírodní produkt k rychlému osvěžení prostor a neutralizaci nepříjemných pachů.  Rozhodně jde to cítit po citronech a máty a je to velmi příjemná vůně, kterou jsem si velmi oblíbila. :) 



Co na něj říkám já? Já jsem si ho velmi oblíbila, ta vůně je krásná citrusová s mátou, což mi připomíná takové Mojito, mňam. Já tento sprej používám většinou před spaním, takže je super na usínání. A nejlepší je, že opravdu místnost provoní už po jednom stříknutí. Což je fakt super, na to, že ho používám co druhý den, tak je ještě skoro plný a to opravdu stříknu vždy jednou. Jsem s tímto osvěžovačem velmi spokojená. Mají na výběr ještě plno druhů a tím jsou i Citron, Eukalyptus, Levandule, Antitabák, Vánoční sen, Litsea Cubeba. Rozhodně tohle není poslední vůni co bych si ráda pořídila. :) Zkoušeli jste někdy takové osvěžovače? 


Klady

+ cena
+ výběr vůní
+ nádherně provoní pokoj
+ stačí jedno stříknutí
+ lahvička, která má 50 ml vydrží na mnoho použití

Zápory

- žádné jsem nenašla

Já dávám 5 hvězdiček z 5 


Produkt zakoupíte buď v prodejnách DM a nebo na internetových stránkách TADY za 137 Kč. 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Vypadá opravdu dobře, možná ho při příští návštěvě DM taky vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos je super značka, dávnejšie som rozmýšľala aj ja nad ich aroma sprejmi, určite sa po nich opäť rada pozriem :) Super recenzia

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem ten vánoční a bohužel jsem po něm měla strašně hořko v puse. Bylo to hrozné, ale voněl moc pěkně a i poměrně dost.

    OdpovědětVymazat
  4. Různé takové spreje mám moc ráda :) ale musím říct, že žádný přírodní jsem ještě nikdy nezkoušela. Budu to muset brzy napravit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych občas potřebovala něčím nenásilným nakopnout :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)