Spotřebováno (Září 2018)

by - září 29, 2018

Vítám Vás u dnešního večerního článku,

bude se jednat samozřejmě o spotřebováno, protože tu máme opět konec měsíce. :) Přijde mi, že tento měsíc strašně rychle utekl. A za pár měsíců tu máme opět Vánoce. :)

Moje měsíční spotřeba, samozřejmě jsem tu zahrnula i prací prostředky.


1) Odol pasta na zuby - tuhle jsme kupovali v Česku, když jsme tam byli na dovolené. Je to dost obyčejná pasta a byla fajn. :) MOŽNÁ

2) EVELOM čistící krém - tento produkt jsem měla v Lookfantastic boxu a mám ho tam znovu, tento produkt už tam byl nejmíň 3krát :D což je i vtipné, ale já jsem si ho hodně oblíbila, dost dobře vyčistí pleť. Já byla opravdu spokojená. DOPORUČUJI

3) Suki čistící krém s částečky peelingových zrníček - Tohle nebylo špatné, ale mělo to hodně hrubé zrníčka peelingu. A kdo má rád citronové vůně, tak tohle se mu bude líbit :) MOŽNÁ


4) Elvive šampon na vlasy - Ze začátku byl super, vlasy krásně umyl, byli lesklé, udělalo mi to objem, ale jakmile jsem byla pod půlkou, tak se mi z něj udělaly lupy. Za mě nic moc, ale krásně voněl. NEDOPORUČUJI

5) Astrid pěna na holení - Já Astrid mám hodně ráda a tahle pěna byla super, není si na co stěžovat. :) DOPORUČUJI

6) Balea pěnové mýdlo na ruce - u tohoto mýdla mi přišlo, že strašně dlouho vydrželo, celé tři měsíce při každodenním používání několikrát denně. :) Bylo v DM boxu, jako docela za mě nic moc. Umylo ruce to jo, ale zas jsem zvyklá na normální mýdla a pěnové mě teda moc nenadchlo. Ale krásně vonělo. :) MOŽNÁ


7) Ariel prací gel - Tento gel jsem si velmi oblíbila, krásně vypere a provoní prádlo, za mě spokojenost. Máte rádi gely, prášky, či tablety, co používáte vy? :) DOPORUČUJI

8) Lenor Aviváž - tohle byla naprosto dokonalá vůně, kterou musíte rozhodně vyzkoušet! :) DOPORUČUJI

9) Listerine ústní voda - přišla mi, že tato ústní voda byla docela silná, ale byla jsem maximálně spokojená. :) Vyhovovala nám. DOPORUČUJI


You May Also Like

9 komentářů

  1. Zajímavé produkty, škoda těch lupů ze šamponu, pěnové mýdlo jsem snad nikdy nepoužila, zní to zajímavě, ale asi to je celkově nezvyk. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěnové mýdlo od Baley mám také díky DM boxu a upřímně jsem asi taky čekala něco víc, až mi dojde, tak si určitě koupím zase to klasické :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pěnové mýdla ráda, ale tohle od Balei se mi moc nelíbí. Ta pěna není tak nadýchaná a o dost raději kupuji pěnové mýdla od Palmolive. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Astrid pěna vypadá dobře a Lenor jsme měli taky a ten teda fakt dokonale voní! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Baleu milujem a ten krém by som rada vyskúšala. ;)

    Prajem ti krásny deń. :)

    Blog of Sunflower

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne spotrebované :) Najviac ma zaujal Lenor :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné spotřebováno, připomněla si mi, že bych měla dopotřebovat pěnu na holení Astrid :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. S pěnovým mýdlem od Balei jsem vždy moc spokojená. Hlavně se mi líbí ten nápad, že je mýdlo ve formě pěny :-) celkově všechny pěnové produkty mám moc ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ta pěnová mýdla od Baley docela ráda. Koukala jsme na e-shop, že teď mají nějaká nová, tak snad budou také hezky vonět :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)