Kniha Drobná potěšení Clare Chambers

by - listopadu 20, 2022

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát se podíváme na knihu, kterou jsem dostala v rámci spolupráce s megaknihy.cz za což jim moc děkuji. 

Knihu Drobná potěšení napsala anglická spisovatelka Clare Chambers.

Zatím u nás je přeloženo jen tato kniha, tak snad časem bude i více, protože píše opravdu fantasticky. 


Anotace
1957, jihovýchodní předměstí Londýna.
Jean Swinneyová je novinářka v místních novinách, zklamaná v lásce a na prahu čtyřicítky žijící v omezeném životě se svou svárlivou matkou: malý život, z něhož není úniku.
Když se na redakci obrátí mladá Švýcarka Gretchen Tilburyová a tvrdí, že její dcera je výsledkem panenského por
odu, je na Jean, aby zjistila, zda jde o zázrak či podvod. Čím více však Jean pátrá, tím více se její život podivně (a ne nepříjemně) proplétá s životem Tilburyových: Gretchen je nyní její přítelkyní a její svérázná a okouzlující dcera Margaret jakýmsi náhradním dítětem. Příběh, který zkoumá pro noviny, však stále více způsobuje temné vlny v životě všech. A přesto se Jean nedokáže přimět k tomu, aby zavrhla šanci konečně okusit štěstí... Ale bude třeba zaplatit vysokou cenu.


Můj názor
Začátek mi přišel takový o ničem a nedokázala jsem se začíst, ale pak se v té knize něco zlomilo, kde mě to začalo bavit. Jean je vlastně novinářka a zjišťuje o životě Gretchen Tilburyové co všechno prožila, když byla v mladém věku v sanatoriu a kde také se stalo to, že tam proběhlo panenské početí. Tohle už je docela zajímavé téma a rozhodně jsem si myslela, že to bude více do hloubky. Bylo tam i něco o životě, žila s Howardem, ale s ním to nebylo ono a právě Jean se do něj zamilovala a konec byl prostě takový na mě moc rychlý. 
V knize najdeme i různé dopisy co si psaly. což za mě velké plus. Ale taky takové malé ilustrace třeba právě z novin a nebo takovou křížovku, kterou právě luštil Howard. I přes to knihu hodnotím velice pozitivně a moc se mi líbila, protože vtáhla do děje a rozhodně je to docela zajímavá kniha a právě i téma. 



Hodnocení 5*/5

Knihu můžete zakoupit TADY a stojí 399 Kč. 

You May Also Like

5 komentářů

  1. i když kniha zní zajímavě, není to úplně můj šálek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na knihu koukala, když jsem si nějaké objednávala, ale nakonec jsem ji do košíku nedala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jistě jde o zajímavou knihu, ale nebude to nic pro mě.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)