Kniha Psanec T. M. Frazier

by - prosince 28, 2022

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát se podíváme na knihu, kterou jsem dostala v rámci spolupráce s megaknihy.cz za což jim moc děkuji. 

Knihu Psanec napsala americká spisovatelka T. M. Frazier.

Je to třetí díl ze série King.


Anotace
Zničená. Rozbitá. Ztracená.
Thia přišla o všechno. Nemá už žádné možnosti, a tak se obrátí na motorkáře, kterého potkala jako dítě, aby jí oplatil laskavost, kterou jí před lety přísahal.
Bearův nejlepší přítel je mrtvý. Jeho otec ho chce dostat do vězení. Má však na srdci důležitější věci než růžovovlasou dívku z be
nzinové pumpy, o které si myslel, že už ji nikdy neuvidí. Až do chvíle, kdy mu její potlučené tělo někdo hodí na práh.
Dodržet slib daný Thii znamená, že Bear musí být ochoten riskovat všechno, včetně svého života... a toho, co mu zbylo ze srdce.


Můj názor
Thia se s Bearem poprvé setkává ve svých deseti letech. Dá jí motorkářský slib, který nehodlá dodržet. Jenže Thia je ještě malá holka a jeho slibu uvěří. Proto se ho, po sedmi letech, vydává najít. Potřebuje se jen dostat do bezpečí, zachránit se a přitom se dostane ještě do většího nebezpečí a to vše jen kvůli planému slibu. Jak se Bear ke svému slibu postaví? Dokáže Thiu ochránit? Kniha Psanec navazuje na předchozí díly King a Tyran, které doporučuji si taky přečíst, protože budete víc v obraze.Upozorňuji, že se v knize nacházejí sprosté slova, ale dokonale do tohoto drsného prostředí zapadají.V příběhu je i dost děje z minulosti. Dozvíme se třeba, jak se King s Bearem seznámili a taky se tu opět objeví postava Preppyho, kterého jsem si, v minulých dílech, hodně oblíbila a bylo mi ho líto. Thia neměla lehké dětství. Musela pracovat a sledovala, jak se jí rozpadá rodina, proto se tolik upnula na Bearův slib. Bear opustil svou rodinu i motorkářský klub kvůli podlostem, které dělali a připojil se ke Kingovi. Nevěřil, že ho ta malá holka, jménem Thia, někdy vyhledá. Stejně jako ona to, v životě, neměl vůbec jednoduché, protože se ještě nedokázal vzpamatovat ze všech věcí, co se mu stali a co mu provedli.

Obě postavy jsem si oblíbila. Cítila jsem mezi nimi tu chemii, která je k sobě přitahovala a já jsem si jejich příběh hodně užila. Ukončení příběhu je dost šokující a už se nemůžu dočkat, až vyjde další díl.


Hodnocení 5*/5


Knihu můžete zakoupit TADY a stojí 399 Kč.







You May Also Like

7 komentářů

  1. Knížku jsem také četla a líbila se mi, ale dva předchozí díly byly asi lepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych řekla, že první díly byly lepší, ale i tak super kniha.

    OdpovědětVymazat
  3. Série mě nezaujala, nějak mě takové příběhy nelákají :-)

    OdpovědětVymazat
  4. sérii znám, ale nečetla jsem :) jsem ráda, že se ti kniha líbila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle série je skvělá, už se těším na pokračování. ;-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)